تصویر
بهسازی معابر کلاک بالا انجام شد
24 مهر 1401 - 10:45
4
سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: به‌منظور ترمیم و بهسازی معابر محله‌های منطقه ۱۰، عملیات لکه‌گیری هندسی در محله کلاک بالا اجرایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۱۰ گفت: به‌منظور ترمیم و بهسازی معابر محله‌های منطقه ۱۰، عملیات لکه‌گیری هندسی در محله کلاک بالا اجرایی شد.

سید احمد حسینی ز عزم جدی این منطقه در راستای بهسازی معابر شهر خبر داد و گفت: معابر مناسب و خوب معرف فرهنگ خدمت در شهر هستند و بر این اساس انجام عملیات اجرایی آسفالت معابر اصلی در اولویت کاری شهرداری منطقه ۱۰ قرار دارد.
حسینی ادامه داد: در این راستا باهدف تسهیل دررفت و آمد شهروندان و استانداردسازی معابر، عملیات بهسازی آسفالت معابر محله کلاک بالا به‌صورت لکه‌گیری هندسی با صرف ۱۸۰ تن آسفالت اجرا شد.
وی با اشاره به بافت فرسوده منطقه ۱۰ تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، فرسودگی وضعیت معابر است، در این راستا، شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک، درصدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهروندی در محلات منطقه است.
این مسئول بابیان اینکه انجام اقدامات عمرانی در شهر به‌منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آن‌هاست، اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و یکی از موضوعات ملموسی است که شهروندان به‌طور روزانه با آن در ارتباط هستند و بهسازی و بهبود وضعیت آن‌ها می‌تواند رضایتمندی بیشتر آن‌ها را به همراه داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.