تصویر
به تماس های تلفنی مبنی بر برنده شدن کارت رایگان و یا تخفیف استخر و باشگاه های ورزشی اعتماد نکنید
25 خرداد 1402 - 13:02
2
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص تماس های تلفنی مبنی بر برنده شدن کارت رایگان و یا تخفیف استخر و باشگاه های ورزشی توسط عده ای سودجو هشداد داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به تماس های تلفنی مبنی بر برنده شدن کارت رایگان و یا تخفیف استخر و باشگاه های ورزشی اعتماد نکنید
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص تماس های تلفنی مبنی بر برنده شدن کارت رایگان و یا تخفیف استخر و باشگاه های توسط عده ای سودجو هشداد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ متأسفانه طی چند روز گذشته گزارش هایی مبنی بر تماس افراد ناشناس و سودجو به برخی از شهروندان بوده ایم که طی آن افراد تماس گیرنده خود را به عنوان " روابط عمومی استخرها و باشگاه های استان " معرفی کرده و با بیان این که " شما در قرعه کشی برنده شده اید " با دریافت مبالغی اقدام به صدور و تحویل کارت های جعلی استفاده رایگان و یا تخفیف دار از استخرها و باشگاه های استان می نمایند.
در همین راستا ؛ اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن هشدار به شهروندان و هم استانی های عزیز جهت آگاهی و هوشیاری در برابر چنین افراد سودجویی، اعلام می دارد: اساسا هیچ واحدی به نام " روابط عمومی استخرها و باشگاه های استان " وجود نداشته و افرادی که اقدام به این کار می کنند، کلاهبردار هستند.

تأکیدا درخواست می گردد؛ شهروندان عزیز به این گونه تماس ها اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد اینچنینی جهت اطمینان از صحت و سقم آن، حتما با این اداره کل (۰۲۶۳۲۵۵۴۴۷۷ واحد حراست و یا ۰۲۶۳۲۵۵۶۶۸۸ واحد روابط عمومی) تماس حاصل نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.