تصویر
به دنبال دیده شدن کار روابط عمومی ها در البرز هستیم
02 خرداد 1402 - 9:39
4
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: به دنبال دیده شدن فعالیت کاری روابط عمومی دستگاه های اجرایی در استان هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: به دنبال دیده شدن فعالیت کاری روابط عمومی دستگاه های اجرایی در استان هستیم.

حمید رضا رضایی " عصر دوشنبه در آیین تجلیل از کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش البرز به مناسبت روز و هفته روابط عمومی، اظهار کرد: برای آگاهی بخشی بیشتر نسبت به وظایف کاری روابط عمومی ها در دستنگاه های اجرایی البرز برنامه ای مدون با هماهنگی استاندار سختکوش استان تدوین و به اجرا درآمده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه فرمانداران با روابط عمومی ها و در استان به صورت ماهانه در دستور کار قرار گرفته است تا مسئولان با مشکلات، چالش ها و مطالبات این حوزه مهم در دستگاه های اجرایی ، شناخت بیشتری پیدا کنند.
رضایی از تعامل فی مابین روابط عمومی ها به عنوان یکی از اهداف مهم برگزاری جلسه های ماهانه روابط عمومی ها در البرز یاد کرد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان البرز برای برگزاری این جلسه برنامه ریزی و اقدام کند.
وی عنوان کرد: فعالان حوزه روابط عمومی باید با هوشیاری از روند تخریبی برخی از رسانه ها برای زیر سوال بردن خدمات به مخاطبان مراقبت کنند و با تنظیم جوابیه از حوزه کاری خود دفاع کنند.
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با بیان اینکه برای اولین بارهمایش مدیران کل و روءسای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز به مناسبت روز و هفته روابط عمومی در امامزاده طاهر(ع) با پخش زنده برگزار شد، یادآورشد: کارشناسان روابط عمومی ها برای شرکت در انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی های شهرستان ها بویژه در آموزش و پرورش استان اقدام کنند.

رضایی افزود: مهمترین رسالت ما در روابط عمومی را انعکاس خدمات دولت سیزدهم و اطلاع رسانی به موقع به مردم تشکیل می دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.