تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

به روزرسانی تابلوهای پیام نمای متغیر جانمایی شده در محورهای مواصلاتی البرز
16 اسفند 1401 - 13:48
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از به روزرسانی تابلوهای (vms) در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این اقدام تاثیر بسزایی در ارائه به موقع اطلاعات ترافیکی به رانندگان خودروها وعموم مسافرین برای تصمیم‌گیری در سفرهای نوروزی دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از به روزرسانی تابلوهای (vms) در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این اقدام تاثیر بسزایی در ارائه به موقع اطلاعات ترافیکی به رانندگان خودروها وعموم مسافرین برای تصمیم‌گیری در سفرهای نوروزی دارد.

علی زندی‌فر با بیان این که همه ظرفیت‌های بخش حمل ونقل و راهداری استان برای ایمنی سفرهای مردم به کارگرفته شده است، اظهار کرد: راهدارخانه‌ها و راهداری شهرستان‌ها با نفرات، تجهیزات و ماشین آلات و همچنین ناوگان و امکانات شرکت‌های حمل و نقل مسافر همگی آمادگی کامل را دارند تا سفرهای نوروزی مردم با ایمنی کامل همراه شود.
وی افزود: مرکز مدیریت راه‌های استان البرز هم با کمک انواع سامانه‌های هوشمند جاده‌ای وظیفه رصد لحظه‌ای تردد و ترافیک در محورهای ارتباطی را برعهده دارد و کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
این مسئول همچنین از به روزرسانی تابلوهای (vms) در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این اقدام تاثیر بسزایی در ارائه به موقع اطلاعات ترافیکی به رانندگان خودروها وعموم مسافرین برای تصمیم‌گیری در سفرهای نوروزی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه با اشاره به اینکه سرعت غیرمجاز و خستگی از عواملی هستند که سفر را به مخاطره می‌اندازند، افزود: باتوجه به اینکه امسال تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان همزمان می‌شود میزان بروز خستگی در رانندگان در ساعات قبل از افطار و پس از افطار می‌شود، لذا رانندگان در سفرهای نوروزی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و همچنین نمازخانه‌های بین راهی که احداث شده‌اند جهت استراحت و رفع خستگی استفاده کنند.
زندی‌فر خاطرنشان کرد: نقش رانندگان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سفرهای نوروزی همه رانندگان باید دقت کنند که مسیر هم جزئی از سفر است، لذا باید با آمادگی، حفظ آرامش و رعایت مقررات به ویژه کنترل سرعت وسیله خود در حد سرعت مجاز و مطمئنه، به سلامت به مقصد خود برسند.
وی در پایان با اشاره به اجرای طرح سفرهای نوروزی توضیح داد: باتوجه به پیش‌بینی‌های افزایش سفرهای نوروزی امسال و براساس شیوه نامه‌های ابلاغی به استان‌ها، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ماموریت دارد تا با انجام اقدامات پیشگیرانه و آماده‌سازی راه‌ها، بستر سفرهای ایمنی برای مردم ایجاد کنند که با هماهنگی دستگاه‌های همکار از جمله پلیس راه و ارگان‌های امدادی دیگر ایمنی سفرهای نوروزی تامین می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.