تصویر
به روز بودن ادوات ،ماشین آلات خدمات شهری متضمن توانمندی این حوزه مهم و خطیر است
20 آذر 1401 - 16:17
1
بهمنی در بازدید از حوزه خدمات شهری : به روز بودن ادوات ،ماشین آلات و تجهیزات حوزه خدمات شهری متضمن توانمندی این حوزه مهم و خطیر است.
ارسال توسط :
پ
پ

بهمنی در بازدید از حوزه خدمات شهری : به روز بودن ادوات ،ماشین آلات و تجهیزات حوزه خدمات شهری متضمن توانمندی این حوزه مهم و خطیر است.

دراین بازدید که در معیت ریاست و اعضای شورای اسلامی انجام پذیرفت ،با عنوان این مطلب افزود: بهره مندی از تجهیزات به روز میتواند درروند خدمت رسانی مطلوبتر تاثیرگذار باشد.
دکتر بهمنی در ادامه و با اشاره به ماشین آلات اسقاطی در حوزه خدمات شهری گفت:اکیدا لازم است با قید فوریت اقدامات لازم برای فروش ماشین آلات و ادوات اسقاطی ، اتخاذ گردد تا پس از تصویب در صحن شورای اسلامی ، بتوانیم این بخش را نوسازی نموده تا همکاران ما بتوانند توانمند تر از پیش جهت خدمت به شهروندان مهیا گردند.

شهردار کمالشهر در ادامه و با اشاره به فصل زمستان و بارش نزوات آسمانی و همچنین ضرورت سرعت در روند تکمیل و تجهیز ماشین آلات این حوزه ولزوم آماده باش پرسنل ، بر ضرورت فراهم ساختن زیرساخت ها، تقویت واحدهای خدمات شهری تاکید کرد وافزود:مردم فهیم و صبور کمالشهر ، انتظار دارند تا درمواقع اینچنینی ، با سهولت بیشتر در شهر تردد نموده و شاهد کمترین خلل دراین زمینه باشند ، که این امر تلاش بیشتر همکاران پرتلاش حوزه خدمات شهر را می طلبد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.