تصویر
به زودی آئین کلنگ زنی دو پروژه عمرانی در سطح منطقه ۶ کرج
02 شهریور 1401 - 12:12
1
مدیرمنطقه بر اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی به منظور افزایش رفاه زندگی شهروندی تأکید کرد و گفت: این مهم باید با فراهم آوردن زیرساخت هایی متناسب با شهر محقق شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرمنطقه بر اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی به منظور افزایش رفاه زندگی شهروندی تأکید کرد و گفت: این مهم باید با فراهم آوردن زیرساخت هایی متناسب با شهر محقق شود.

مهندس فروغی مدیرمنطقه ۶ شهرداری عنوان کرد: به زودی شاهد آئین کلنگ زنی احداث سرای محله در بوستان عدل حیدرآباد از نقاط کم برخوردار منطقه و احداث بوستان حاشیه ای در بلوار پرستار وشهید رجائی در باغستان غربی خواهیم بود ، که با اجرای این پروژه ها شاهد افزایش سرانه های فضای سبز و در سطح منطقه خواهیم بود .
مدیر منطقه اظهار داشت: ارائه خدمات به شهر و شهروندان در سطوح مختلف با توجه به حیطه مسئولیت های شهرداری ها، یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداران به حساب می آید که باید از تمام پتانسیل های در اختیار برای داشتن شهری آباد استفاده نمایند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی بر اساس نیازهای مناطق، شرایط رسیدن به توسعه شهری را فراهم می کند که این امر با جدیت در سطح منطقه پیگیری می شود.
مهندس فروغی در پایان محور تعریف و اجرای پروژه های مختلف در سطح منطقه را ایجاد تغییر و تحولات اساسی در ساختار فیزیکی شهر ذکر کرد و گفت: با انجام این مهم ضمن ارتقاء ساختارهای شهری، در مسیر برقراری توازن در امر خدمات رسانی قدم برمیداریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.