تصویر
به صورت جدی و پیوسته پیگیر استقرار اداره ورزش و جوانان در مهستان هستیم
10 دی 1402 - 9:48
4
دکتر بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز به دعوت اعضای شورای اسلامی در شهر مهستان حضور یافته و از اماکن، فضاها و امکانات ورزشی شهر بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز به دعوت اعضای شورای اسلامی در شهر مهستان حضور یافته و از اماکن، فضاها و امکانات شهر بازدید کرد.

رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی مهستان در بازدید دکتر فروغی از شهر مهستان بیان کرد: به صورت جدی و پیوسته پیگیر استقرار اداره ورزش و جوانان در مهستان هستیم
غلامی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مهستان در این باره گفت: مهستان با جمعیتی نزدیک به ۱۸۰ هزار نفر میزبان سرمایه‌های متنوع انسانی از سراسر ایران عزیزمان است و این امر موجب شده تا در بسیاری از زمینه‌ها، شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای ساکنین مهستان در سطح استانی و کشوری باشیم.
غلامی افزود: سکونت پرشمار قهرمانان ورزشی در شهر مهستان و همچنین وجود فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی متعدد در جای جای شهر، لزوم استقرار اداره ورزش و جوانان را در این شهر بیش از پیش جلوه‌گر می‌سازد و خواسته ی ما به عنوان نمایندگان مردم، پیگیری جدی مراجع ذیربط به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تحقق این امر است.
فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز پس از بازدید از فضاها و امکانات ورزشی مهستان در جلسه‌ای که با حضور ایشان و اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ در ساختمان شهرداری مهستان تشکیل شد گفت: استقرار اداره ورزش و جوانان مستلزم سیر مراحل قانونی بهره‌گیری از برخی راهکارهاست که امیدواریم با توجه به پتانسیل موجود از نظر منابع انسانی، زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در مهستان، هرچه زودتر شاهد استقرار اداره ورزش و جوانان در این شهر باشیم تا با سازماندهی بهتر، دستاوردهای شایسته‌تری نیز توسط جوانان و قهرمانان مهستانی برای استان سرافراز البرز رقم بخورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.