تصویر
به همت قرارگاه اجتماعی، «سکنا» برای کودکان و نوجوانان کار استان البرز افتتاح شد
15 دی 1401 - 8:21
22
مرکز ساماندهی کودکان و نوجوانان کار استان البرز (سکنا) با حضور استاندار البرز و معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مرکز ساماندهی کودکان و نوجوانان کار استان البرز (سکنا) با حضور استاندار البرز و معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی کشور افتتاح شد.

مجتبی عبداللهی در حاشیه ی این مراسم که باحضور دکتر رادان معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی ، خیرین و تشکل های مردم نهاد برگزار شد، نقش سازنده تشکل های مردم نهاد در حمایت از خانواده های نیازمند، آموزش و توانمندسازی آنها مهم و ضروری ارزیابی کرد.
وی ادامه داد: خیرین و تشکل های مردم نهاد استان البرز همواره و بویژه در شرایط خاصی چون کرونا، سیل و زلزله به یاری هم وطنان خود شتافته و نقش خود را ایفا کرده اند.
عبداللهی گفت: اکنون نیز با محوریت دفتر اجتماعی استانداری و با ایجاد شبکه ای یکپارچه و با بهره مندی از ظرفیت خیرین، موسسات آموزشی و حتی استفاده از بخش خصوصی، چتر حمایتی خود را بر سر کودکان کار و خانواده هایشان گسترانده و امید میرود بتوانند گام موثری درکاهش این آسیب بردارند.
وی افزود: این شبکه در قالب طرح سُکنا ( ساماندهی کودکان و نوجوانان کار استان البرز) خدمات متنوعی به گروه هدف خود ارایه می دهد.
استاندار البرز گفت: آموزش مهارت فنی به کودکان و نوجوانان، آموزش و اشتغالزایی برای خانواده هایشان، ارایه خدمات مشاوره، سلامت ، آتیه سازی با اجرای انواع طرح های بیمه ای برای کودکان و خانواده ها… همگی از جمله برنامه های این طرح بوده که میتواند سپر دفاعی و سد محکمی در برابر آسیب های اجتماعی ایجاد کند.
وی یکی از مهمترین دستاوردهای این طرح را ایجاد امید و انگیزه برشمرد و گفت که در نتیجه آن، آینده ای روشن مقابل چشمان کودکان این سرزمین قرار خواهد گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد در آینده ی نزدیک و با کمک دیگر موسسات و دستگاه ها، خدمات این طرح به دیگر گروه های آسیب پذیر جامعه نیز تسری پیدا کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.