تصویر
بودجه ارائه شده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در شان این سازمان نیست
16 بهمن 1401 - 9:49
1
عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: رویکرد افزایشی و بدون توجیه برخی از ردیف ها و همپوشانی و کلی بودن برخی ردیفهای بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضرورت دارد اصلاح شود‌ .
ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای اسلامی شهر با انتقاد از بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: رویکرد افزایشی و بدون توجیه برخی از ردیف ها و همپوشانی و کلی بودن برخی ردیفهای بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضرورت دارد اصلاح شود‌ .

مجتبی حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، با تاکید بر ضرورت تصویب بودجه سازمان ها بر اساس شکل قانونی گفت: شرایط اداره مناطق از سازمان ها متفاوت است و سازمان متکفل کارهای تخصصی و موضوعی در کل شهر است و این مهم باید خودش را بودجه سازمان ها نشان دهد.

وی تصریح کرد: آقای شهردار تمامی معاملات عالی سازمان های شهرداری غیرقانونی است زیرا به تصویب شورای سازمان نرسیده و اصلا این شوراها برگزار نمی شود که من این موضوع را به مراجع مربوطه گزارش خواهم داد.
حاجی قاسمی اذعان کرد: بودجه پیشنهادی سازمان دارای ردیف های مبهم و تکراری است و در شان این سازمان نیست.
در پارک محیط بان چه خبر است و آیا مردم از آنجا بازدید می کنند؟ برای این پارک در گذشته زحمات بسیاری کشیده شده اما اکنون نصفه و نیمه رها شده است.
عضو شورای اسلامی اذعان کرد: در حالیکه مدت زمان زیادی است که تعدادی از تصفیه خانه ها کار نمی کنند، ما احداث تصفیه خانه جدید را در ردیف های بودجه تعریف می کنیم.
این روش کار صحیح نیست و به نظر میرسد رویکردهای کلی و روش های حل مسئله ما در نیازمند اصلاح است و با لکچر دادن و صحبت کردن کاری از پیش برده نمی شود و نتیجه ای از این بودجه حاصل نمی شود.
حاجی قاسمی ضمن انتقاد از وضعیت بودجه ریزی سازمان ها با اشاره به ردیف پروژه بهسازی مبادی ورودی و خروجی شهر کرج مطرح کرد: امام جمعه معزز کرج تاکید کردند که یک فکر اساسی برای این موضوع بشود و عاقلانه و عاجلانه کار کنید.
آیا صرفا کاشتن چند بوته گل در آنجا بدون هیچ طرح، برنامه و فکری عاقلانه است؟ این ردیف باید زیر نظر معاونت فنی و عمرانی و در سطح کلان مدیریت شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.