تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

بودجه البرز پاسخگوی نیازهای آن نیست
11 مرداد 1401 - 8:51
2
نماینده مردم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال جاری استان البرز پاسخگوی نیاز آن نیست و باید برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم طالقان، ،ساوجبلاغ و در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال جاری استان البرز پاسخگوی نیاز آن نیست و باید برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشت.

علی حدادی در شورای اداری شهرستان چهارباغ افزود: اگرچه رایزنی های لازم برای بازنگری این بودجه انجام شد اما به نتیجه نرسید.
وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان البرز این موضوع که بودجه و اعتبارات ملی دیده شده برای البرز نسبت به منابع درآمدی آن فاصله زیادی دارد نیز مطرح شد.
حدادی بیان داشت: بنابراین از اکنون باید اقدامات موثر برای بودجه سال ۴۰۲ داشت و مصوبه خوبی در مجلس داشتیم مبنی بر بازنگری شاخص های مناطق برخوردار و غیر برخوردار که این مهم نیز باید از سوی سازمان برنامه و بودجه مد نظر قرار گیرد.
وی گفت: افزایش ۲۸ درصدی بودجه البرز را داشتیم ولی راضی نیستیم در بودجه ۴۰۲ باید اصلاحاتی داشته باشیم.
این نماینده مردم در مجلس از مدیران و مسوولان البرز خواست تا نیاز دستگاه اجرایی خود را به دفتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کنند تا مکاتبات لازم برای پیگیری صورت گیرد.
نماینده مردم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه اخیر با وزیر راه و شهرسازی برای جاده سهیلیه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم و در بخش ورزش و رتبه بندی معلمان نیز اقدامات و پیگیری های لازم شده است.
وی یادآورشد: هشت هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس پیش بینی شده که باید سهمی برای البرز در نظر گرفت.
حدادی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتبارات خوبی برای ساخت مسکن محرومان اختصاص داده و در این بخش چهار باغ ۲۰ خانه می تواند معرفی کند.

وی باتاکید براینکه مدیریت در زمان داشتن پول راحت است گفت: باید با اعتبارات کم مدیریت کارآمد داشت.
حدادی افزود: روستاها مشکل آب شرب دارد و ۲ محور کمبود آب شرب و جابجایی لوله های فرسوده در آبفا در دست پیگیری است.
وی تاکید کرد: بخشی از اعتبارات چهار باغ باید به احداث فرهنگسرا اختصاص یابد .
نماینده مردم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان برای راه های روستایی ،فضاهای آموزشی و شهرداری ها مورد پیگیری قرار گرفته است.
حدادی بیان داشت:باید مناطق ملک آباد ، مهدی آباد مورد توجه جدی قرار گیرد و ازسوی دیگر جاده سهیلیه و تعریض، بهسازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.