تصویر
بکارگیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان، غیرقانونی است
19 مرداد 1402 - 10:57
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به کار گیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، غیرقانونی است و براساس قوانین ابلاغی جدید با برخورد جدی مواجه می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به کار گیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، غیرقانونی است و براساس قوانین ابلاغی جدید با برخورد جدی مواجه می‌شود.

مجتبی عبداللهی در چهل و چهارمین جلسه قرارگاه استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مدیران ۶۶ دفتر خانه محله در استان جهت آگاهی بخشی به مردم اهتمام داشته باشند، افزود: نوسازی بافت های فرسوده و جلب مشارکت و همکاری مردم برای این امر بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: این امر با عنوان طرح کلید به کلید در محله حیدرآباد آغاز شده و با توجه به بسترهای موجود در محله حصارک بالا نیز قابل اجرا است.
عبداللهی گفت: آغاز نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین تجمیع ریزدانه ها و ساخت ساختمان های اصولی و باکیفیت، تاثیر بسزایی در افزایش رفاه و ایمنی مردم دارد.
وی افزود: ورود جدی شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان استان با کمک اعتبارات ویژه و ظرفیت خیرین برای ارتقا زیرساخت ها و امکانات و تفریحی ضرورت دارد.
استاندار البرز گفت: به کار گیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، غیرقانونی است و براساس قوانین ابلاغی جدید با برخورد جدی مواجه می‌شود.
وی افزود: بکارگیری نیروهای خدماتی در شهرداری ها باید طبق قانون کار و از افراد مجاز باشد.
عبداللهی گفت: طرح ویژه ایجاد چمن مصنوعی ورزشی برای ۲۰۰ مدرسه تا پایان تابستان امسال طی تعامل فرمانداران و شهرداری ها اجرایی شود.
وی افزود: بهره برداری از این امکان علاوه بر دانش آموزان، برای اهالی محله ها نیز امکان پذیر و در ارتقا سرانه های ورزشی و تفریحی محله ها موثر خواهد بود.
استاندار البرز گفت: باید نصب بنر در ۶۶ محله هدف قرارگاه اجتماعی با عنوان اطلاع رسانی از ۱۰ برنامه ویژه عمرانی و آبادانی در محله ها، صورت پذیرد تا مردم از اهداف و برنامه ها مطلع شوند.
در این نشست مدیر خانه محله حصارک بالا با ارائه گزارشی، موضوعات مربوط به این محله را تشریح کرد و استاندار البرز از مدیران مربوطه خواست تا نسبت به بررسی و حل مشکلات اقدام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.