تصویر
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز در پی محکومیت حادثه تروریستی کرمان
16 دی 1402 - 11:13
0
بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز، در پی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز، در پی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز، در پی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز در پی محکومیت حادثه تروریستی کرمان
بسم الله الرحمن الرحیم
“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا
بار دیگر سیل خروشان مردان، زنان و کودکان به منظور تجدید میثاق با شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه صبر و ایثار و مقاومت در زاد روز میلاد حضرت زهرا (س) نشان داد که مکتب حاج قاسم همچنان برای تمامی مردمان در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه دارد.
این جنایت بار دیگر ثابت کرد که دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران ضمن عجز در جنایت طوفان الاقصی با گذشت ۹۰ روز از جنایات کودک کشی در غزه، از شهدای این راه نیز در هراسند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی):نام شهید سلیمانی برای دشمن وحشت انگیز‌تر از نام سردار سلیمانی است.
به همین علت با رذالتی هر چه تمام‌تر عزیزان ما را اعم از کودک و زن را به خاک و خون کشیدند.
ما، بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز این واقعه تلخ و غم بار را به محضر مولا و مقتدایمان امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تمام مردم سرزمین عزیزمان بخصوص خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض کرده و به درگاه بانوی دوعالم متعهد می‌گردیم که فرزندانمان را با مِهر و عشق ائمه معصومین صلوات الله علیهم که در آن شجاعت علوی وعدالت طلبی مهدوی موج می‌زند، تربیت می‌کنیم، تا در هیچ کجای جهان ظلم وستمی را از اشقیا تحمل ننموده وتاسرنگونی آن، دمی آرام نگیرند و باصدای رسا اعلام می‌کنیم که
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.