تصویر
بیانیه بسیج شهرداری کرج به مناسبت یوم الله سیزده آبان
13 آبان 1400 - 15:23
5
سیزدهم آبان ماه، سالروز شهادت جمع کثیری از دانش آموزان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه‏ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و برملاشدن سیاست‏ها و نیرنگ‏های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، روحیه استکبار ستیزی را هرسال برای ملت جان بر کف ایران زنده می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

سیزدهم آبان ماه، سالروز شهادت جمع کثیری از دانش آموزان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه‏ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و برملاشدن سیاست‏ها و نیرنگ‏های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، روحیه استکبار ستیزی را هرسال برای ملت جان بر کف ایران زنده می‌کند.

استکبار جهانی که با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین شبکه ‌ رسانه‌ای دنیا و روی آوردن به جنگ روانی و همچنین اعمال تحریم‌های ظالمانه از رویارویی با ملت ایران طرفی نبسته است، اینک به دنبال برهم زدن آرامش کشورهای منطقه و مقابله با جبهه مقاومت به عنوان پیشانی میدان مبارزه با آمریکا و ایادی آن است.
رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده ۱۳ آبان ماه در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شمار رفته و نشان می‌دهد ملت ایران می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند.
تبیین و تحلیل واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی انقلاب اسلامی و نظام سلطه گر آمریکا از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می‌کند، به گونه‌ای که با قاطعیت می‌توان گفت دهه پنجم انقلاب دهه سرنوشت‌ساز جدال تاریخی ملت ایران و هیئت حاکمه ایالات متحده امریکا به شمار می‌رود.
پیامدهای معنادار و تاریخ‌ساز سیزده آبان تابلوی تمام نمای آگاهی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران است و فروریختن ابهت امریکا نزد جامعه بشری، پدیدار شدن فرهنگ استکبارستیزی و ضدامریکایی در ایران و منطقه، برهم خوردن موازنه استعماری در منطقه و معادلات سیاسی ساخته غرب در ایران و خنثی سازی راهبردها و نقشه‌های امریکایی‌ها در پی‌گیری سناریوی فشار و تهدید از جمله ره‌آوردهای مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر امریکا و عوامل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کاخ سفید است.

قطعا ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به عنوان نقشه راه و قطب نمای حرکت خود، هیچگاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.
حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا ع شهرداری ضمن دعوت از پرسنل و آحاد مردم شریف استان بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین انداز کردن شعارهای «هیهات منا الذله»، «مرگ بر آمریکا» و نمایش سازش ناپذیری خود در برابر دشمن، اطمینان دارد بسیجیان و پرسنل همچنان پیوند خود را با نظام و انقلاب حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ‌ای عزیز (مدظله العالی) در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.