تصویر
بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در محکومیت حوادث تروریستی اخیر
29 آبان 1401 - 12:06
1
سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در محکومیت حوادث تروریستی اخیر در کشور، بیانیه ای صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سازمان جهاد استان البرز در محکومیت حوادث تروریستی اخیر در کشور، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز ملت ایران شاهد صف‌آرایی جریان نفاق، گروهک‌های تجزیه‌طلب، فتنه‌گران، فرقه‌های ضاله، شبکه‌های صهیونیستی، بهایی، سعودی و همه قدرت‌های استکباری غربی، و مزدوران آنها هستند که با تمام قوای رسانه‌ای خود به میدان آمده و سعی در ایجاد نا امنی، آشوب و تفرقه افکنی در بین ملت بصیر ایران دارند.
بی شک این اقدامات کور و رذیلانه که اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشانه گرفته، نشان از عصبانیت آنها از قدرت، استقلال و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دارد.

ما کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن ادای احترام به خانواده های معظم، سربلند و پرافتخار شهدای امنیت و فرزندان این آب و خاک که به دست ایادی ضد انقلاب در حوادث تروریستی اخیر به شهادت رسیدند، فتنه انگیزی منافقین و توطئه سازمان یافته استکبار جهانی علیه امنیت کشور در روزهای اخیر را محکوم نموده و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، حمایت خویش را از اقدامات مقتدرانه حافظان جان و مال وامنیت مردم که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند اعلام می نمائیم و با دعوت از هموطنان شریف به ویژه هم استانی های عزیز به حفظ آرامش، وحدت و همدلی، می خواهیم که با بصیرت و هوشیاری، جبهه دشمن را شناخته و با آگاه سازی جامعه و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی نمایند.

با آرزوی پایداری و سربلندی برای ایران اسلامی
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.