تصویر
بیانیه شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت آغاز دهه فجر
12 بهمن 1401 - 11:53
0
شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

شورای اسلامی شهر به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:
۴۴ سال از استقرار یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه روح خدا به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود، نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و قطعاً تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.
دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و اوج بالندگی و افتخارآفرینی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن ۱۳۵۷ با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است.
امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های سفاک و زیاده‌خواه خواهیم بود.
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این دهه فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و آیین های دهه مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های رهبر کبیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را متجلی سازیم.
بی شک مردم ایران با کوله باری از تجربه، با چشمانی بیدار در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، با یاری هم، به راهی که انتخاب کرده‌اند ادامه خواهند داد.

با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی
شورای اسلامی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.