تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمدشهرجهت حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
24 بهمن 1402 - 9:21
1
حضور آگاهانه و پرشور شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه محمدشهر ، شهر مهربانی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

حضور آگاهانه و پرشور شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه محمدشهر ، شهر مهربانی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق کرد.

درود خدا بر شما مردم بصیر و فهیم و قدرشناس شهر ولایتمدار محمدشهر که بار دیگر با موقعیت شناسی و حضور همه جانبه خود، این همه حماسه و شور آفریدید و خالق حماسه ماندگار ۲۱ بهمن سال ۵۷ و سرزمین سرداران و۲۲۰ شهید والامقام که بار‌ها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جهانیان نشان دادید.
بی تردید به خاطر داشتن چنین مردمی قدرشناس و فداکار که به فرموده امام راحل (ره) از امت صدر اسلام نیز والاتر و بزرگوارتر هستند، پیشانی شکر بر آستان ربوبی قرار داده و شاکر این نعمت بزرگ هستیم.
قطع به یقین حضور پرشور و گسترده مردم بابصیرت از اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه نیز تداوم حماسه‌آفرینی جشن پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

مرتضی کمالی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمدشهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.