تصویر
بیانیه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز در محکومیت وقایع تروریستی اخیر
29 آبان 1401 - 13:40
1
حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی مطهری پور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرزدر محکومیت وقایع تروریستی اخیر بیانیه‌ای صادر کرد متن حکم به شرح زیر است : بسم الله القاصم الجبارین ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتًا ۚ بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون﴿آل عمران۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی مطهری پور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرزدر محکومیت وقایع تروریستی اخیر بیانیه‌ای صادر کرد
متن حکم به شرح زیر است :
بسم الله القاصم الجبارین
ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتًا ۚ بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون﴿آل عمران۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
سلام و درود خدا بر روح پر فتوح شهدایی که در فتنه فاسقین و منافقین با حمایت محور عبری عربی آمریکایی خونشان مهمان گلوله می‌شود.
اکنون تمام کفر روبه‌روی ایران ایستاده است و دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب همچون لاشخورها و کفتارهای گرسنه در کمین، در صدد حمله و تجزیه‌ی خاک گران‌بهای آن هستند و دست خود را تا مرفق در خون مردم بیگناه جای‌جای وطن شستشو می‌دهند.

این ایام خون‌های پاک محافظان امنیت و مردمان بی‌دفاع سرزمینمان به خاطر تهاجم کوردلان و بدخواهان نظام و انقلاب و بدست بردگان ظلمت بر زمین ریخته و تمام ایران را در غم فرو نشانده است.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن عرض تسلیت و محکوم سازی این حرکات تروریستی، اعلام می‌دارد: چنین حرکات خبیثانه‌ای هرگز نمی‌تواند قطار پرافتخار پیشرفت ایران اسلامی و عزیزمان را متوقف کند، همچون سال‌های گذشته از انقلاب که در کوران فتنه‌های سخت با توکل الهی همواره سربلند بیرون آمده است.

چوقا*، اکنون لباس رزم همه مردم ایران در برابر تروریست‌ها است، زاینده‌رود خون جوشان در رگ همه سرزمینمان است، مشهد قلب تپنده همه ایران است، یاسوج جان شیرین تنیده در جسم همه وطن است و همه جای ایران یکپارچه متحد است تا همچون گذشته دست در دست هم سیاهی را نابود و روشنایی را پیشکش تمام فرزندان ایران کند.
به قول آن عزیز سفر کرده، ملت ما ملت شهادت است لذا هرگز آرام نخواهند نشست مگر زمانی که صدای سیلی‌هایشان بر صورت دشمنان ایران طنین‌انداز شود.
بدانید که دست ظفر مولایمان حجه ابن الحسن العسکری ارواحنا له الفداء یاری‌گر عزم امت محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم است.

* چوقا: بالاپوش مردان ایل بختیاری

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.