تصویر
بیانیه گام دوم انقلاب چشم اندازتمدنی دارد
30 آبان 1400 - 15:41
6
استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چشم اندازتمدنی دارد و یک ظرفیت فکری و نرم افزاری را در جهان اسلام ترسیم می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چشم اندازتمدنی دارد و یک ظرفیت فکری و نرم افزاری را در جهان اسلام ترسیم می‌کند.

ابوذر یاری در همایش مجازی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش ناحیه چهار اظهار داشت: آموزش و پرورش تاثیر گذارترین نهاد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه مدرسه، حوزه و دانشگاه سه نهاد تاثیرگذار در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: نظام آموزش و پرورش تاثیرگذارترین جایگاه را در تحقق این بیانیه دارد.
وی بیان داشت: در سند تحول بنیادین از تربیت به عنوان یک بستر تعاملی دو سویه یاده شده که لازم است برای تحقق این امر گام عملیاتی برداشته شود.
یاری تصریح کرد: در نظام تعلیم و تربیت باید در راستای مسئولیت‌پذیری، شکل‌گیری نگاه ، توجه به انتقال تجریبات و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تلاش کرد.
وی با تاکید براینکه نسل انقلابی جوان و متعهد مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: ملت ایران به خصوص جوانان تا کنون با بصیرت اجتماعی، اهتمام جمعی و وحدت مقابل دشمنان ایستاده اند.
وی یادآورشد: ایران به لحاظ الگوسازی برای جوانان مبارز، مومن و استقلال سیاسی رتبه نخست را در منطقه دارد.
استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران ادامه داد: دانش آموزان در سنین و مقاطع مختلف تحصیلی باید با اصول و مفاد مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شوند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.