تصویر
بیست و چهارمین جلسه کمیته تصویب برگزار شد
22 مرداد 1402 - 16:16
9
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: هدف مدیریت شهری شکل دهی به ساختار فیزیکی شهر در قالب طرح‌های مصوب تفصیلی و جامع جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهرسازی و معماری گفت: هدف مدیریت شهری شکل دهی به ساختار فیزیکی شهر در قالب طرح‌های مصوب تفصیلی و جامع جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

عباس سعیدی کیا در بیست و چهارمین جلسه کمیته تصویب اظهار کرد: برگزاری جلسات این کمیته نقش به سزایی در بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های اجرایی شهرسازی و عمرانی شهرداری دارد.
وی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه این کمیته توضیح داد: در راستای تسهیل تردد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، در این جلسه بررسی طرح‌های مجتمع ایستگاهی K قطار شهری، امکان سنجی و جانمایی فضاهای عمومی شهری، پروژه اجرای شبکه معابر رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب و پروژه زمین مجاور شهرداری منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.
سعیدی کیا ضمن تاکید بر اهمیت ایستگاه‌های مترو به عنوان نقاط اتصال دو فضای شهری (بافت شهری و شبکه زیرزمینی مترو) توضیح داد: این نقاط ورودی نقش مهمی در منظر شهر ایفا می‌کنند و نواحی اطراف خود را از جنبه‌های کالبدی- عملکردی، حمل ونقل، مسائل ، و پدافند غیر عامل تحت تأثیر قرار می‌دهند.
این مسئول تاکید کرد: در همین راستا، معاونت شهرسازی و معماری اقدام به تهیه مجتمع ایستگاهی K قطار شهری در مجاورت تالار شهیدان نژاد فلاح کرده که پس از ارائه مشاور با طرح مذکور موافقت شده و بنا است تاییدیه‌های لازم در این خصوص از مراجع ذیصلاح اخذ شود.
وی در ادامه افزود: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و به منظور افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان و انسان محور نمودن فضاهای شهری پروژه‌های طراحی فضاهای عمومی شهر برای دو فضای لچکی گلشهر و میدان خوشخو و زمین مجاور شهرداری منطقه ۴، توسط معاونت شهرسازی و معماری تهیه شده که کلیات هر دو طرح پس از بررسی نقاط قوت و ضعف و نقطه نظرات اعضا به تایید کمیته رسید.
سعیدی کیا گفت: هدف مدیریت شهری شکل دهی به ساختار فیزیکی شهر در قالب طرح‌های مصوب تفصیلی و جامع با ظرفیت مناسب جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.