به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام دکتر احمدی در نشست مدرسه علمیه نورالهدی حوزه علمیه نورالهدی شهرستان در استان البرز که با موضوع «توانمندسازی سواد رسانه» و با حضور طلاب، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، سرگروه‌ها و مربیان تربیتی و مادحین سطح شهر با همکاری حوزه بسیج ۵۱۸ حضرت ام البنین سلام الله علیها و ناحیه جواد الائمه علیه السلام برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: در دوران هوش مصنوعی و کوانتوم و اینترنت نمی‌شود با همان ابزارهای چهل سال قبل کار کرد باید ابزارها متناسب با زمان باشند اما آنچه تغییر نمی‌کند جبهه‌بندی‌ها است.

وی در ادامه به بحث تاکتیک انتقال، تلطیف و تنذیر پرداخت و گفت: استفاده از نمادهای مذهبی و یا ملی و انتساب به اشخاص و جریان هایی که مورد اقدام توده های عمومی مردم هستند تاکتیک انتقال نامیده می‌شود در این تاکتیک از ابزارهای گوناگون از جمله طنز، کاریکاتور، داستان های کوتاه و موسیقی استفاده می‌شود.

این مدرس بیان کرد: در تلطیف و تنذیر مرتبط ساختن با کلمه ای پرفضیلت استفاده می‌شود تا آن را بدون بررسی و شواهد بپذیریم و تصدیق کنیم. رسانه های ارتباط جمعی از سویی مفهموم حقوق بشر و آزادی را پرفضیلت جلوه داده و از سوی دیگر غرب را مهد آزادی و مدافع حقوق بشر قلمداد می‌کند درحالی که بیشترین نقص حقوق بشر و آزادی در این کشورها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری حوزه – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر