تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

بیش از ۲۰۰ درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه ۷ ثبت و پاسخگویی شد
19 فروردین 1402 - 16:16
1
سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج؛ گفت: به منظور رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات شهروندان، این منطقه پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ را در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۷ ؛ گفت: به منظور رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات شهروندان، این منطقه پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ را در دستور کار خود قرار داده است.

آرش یگانی اظهار کرد: طی نیمه ماه نخست سال جاری بیش از ۲۰۰ مورد درخواست‌های مردمی درسامانه ۱۳۷ منطقه ۷ ثبت و پاسخگویی شد.
یگانی گفت: طی فرودین ماه سال جاری و در ایام تعطیلات، بیش از ۲۰۰ تماس با این سامانه ثبت شده که پس از ارجاع به مسئول مربوطه تاکنون به ۱۳۱ مورد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و مشکلات برطرف شده‌اند.
وی این میزان پیام دریافتی در بازه زمانی مذکور را نشان از شناخت و اعتماد مردم به سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد و گفت: عمده موضوعات مطرح شده در تماس با سامانه ۱۳۷ مربوط به واحد خدمات شهری عمران، کنترل نظارت، فضای سبز و.
.
.
است که شهروندان این منطقه از طریق سامانه ارتباط مردم با شهرداری در میان گذاشته‌اند.
یگانی در پایان از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد و گفت: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزهای خدمات شهری حمل‌ونقل و ترافیک، و ، زیباسازی، شهرسازی، معماری و عمرانی را با تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند.
این مسئول؛ سامانه ۱۳۷ را پل ارتباطی مهم و فراگیری میان مردم و شهرداری خواند که با توجه به حیاتی بودن حل مشکلات شهری پیام‌های این سامانه بصورت روزانه و مستمر پیگیری و پاسخ داده می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.