سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج؛ گفت: به منظور رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات شهروندان، این منطقه پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ را در دستور کار خود قرار داده است.
آرش یگانی اظهار کرد: طی نیمه ماه نخست سال جاری بیش از ۲۰۰ مورد درخواستهای مردمی درسامانه ۱۳۷ منطقه ۷ کرج ثبت و پاسخگویی شد.
یگانی گفت: طی فرودین ماه سال جاری و در ایام تعطیلات، بیش از ۲۰۰ تماس با این سامانه ثبت شده که پس از ارجاع به مسئول مربوطه تاکنون به ۱۳۱ مورد در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و مشکلات برطرف شدهاند.
وی این میزان پیام دریافتی در بازه زمانی مذکور را نشان از شناخت و اعتماد مردم به سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد و گفت: عمده موضوعات مطرح شده در تماس با سامانه ۱۳۷ مربوط به واحد خدمات شهری عمران، کنترل نظارت، فضای سبز و.
.
.
است که شهروندان این منطقه از طریق سامانه ارتباط مردم با شهرداری در میان گذاشتهاند.
یگانی در پایان از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد و گفت: شهروندان میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزهای خدمات شهری حملونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی، زیباسازی، شهرسازی، معماری و عمرانی را با تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند.
این مسئول؛ سامانه ۱۳۷ را پل ارتباطی مهم و فراگیری میان مردم و شهرداری خواند که با توجه به حیاتی بودن حل مشکلات شهری پیامهای این سامانه بصورت روزانه و مستمر پیگیری و پاسخ داده میشود.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید