تصویر
بیش از ۲۶ هزار پروانه ساخت طی ۱۱ سال در کرج صادر شده است
08 آبان 1402 - 10:39
8
رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته ۴۰ روز بود که با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به ۳۶ روز رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی گفت: میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته ۴۰ روز بود که با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به ۳۶ روز رسیده است.

رضا بیاتبا اشاره به این‌که از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته بیش از ۲۶ هزار پروانه ساخت در صادر شده، اظهار کرد: بیشترین تعداد صدور پروانه مربوط به سال ۹۱ با حدود ۴۵۰۰ پروانه و کمترین آمار صدور هم مربوط به سال ۹۵ با حدود هزار و ۷۰ پروانه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه با وحدت رویه شاهد کاهش مدت زمان صدور پروانه و تسهیل و تسریع فرایند سیستمی در اغلب خدماتی که توسط معاونت شهرسازی و معماری ارائه می‌شود، هستیم، توضیح داد: این همکاری درون سازمانی بین سازمان آتش نشانی، پارک‌ها و فضای سبز، پسماند و .
.
.
و هم چنین تعامل با نظام مهندسی استان البرز اتفاق افتاده است.
وی افزود: همه این تلاش‌های باعث شده از سال ۹۶ تا کنون میانگین زمان صدور پروانه از ۱۷۶ روز به حدود ۳۶ روز برسد که این امر رضایت شهروندان و صنف سازندگان را در پی داشته است.
به گفته بیات؛ میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته ۴۰ روز بود که با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به ۳۶ روز رسیده است.
رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: بیش از ۹۰ درصد پروانه‌های ارجاعی در بازه زمانی اعلام شده صادر شده است.
وی ابراز کرد: معاونت شهرسازی و معماری تلاش دارد تا بتواند با سیستمی نمودن فرایندهای ارائه خدمات هرچه سریع‌تر به سمت تحقق شهرداری تمام الکترونیک گام بردارد.

منبع ایسنا برچسب ها: رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته ۴۰ روز بود که با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به ۳۶ روز رسیده است.
رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: می

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.