تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان  در البرز توزیع شد
26 تیر 1401 - 8:56
1
بیست و یکمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار و بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بیست و یکمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در مسجد امام سجاد (ع) برگزار و بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بیست و یکمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی که در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: پس از فراگیری ویروس منحوس کرونا در سراسر دنیا و به خصوص در کشور و به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش های مواسات و کمک مومنانه توسط همه دستگاه ها، نهادها و ارگان ها و به ویژه مردم و خیرین، استان البرز نیز به عنوان یکی از استان های پیشرو وارد این عرصه شد.
وی بیان کرد: بسیار خرسندیم که امروز بیست و یکمین مرحله از رزمایش های کمک مومنانه را با هم افزایی همه دستگاه ها، ارگان ها و نهادها و به خصوص خیرین در استان البرز رقم زدیم.
در طول اجرای این رزمایشات و در اطاعتداز فرمان ولی امر مسلمین، اتفاقات مبارکی در سراسر استان رقم خورد و و صحنه های بسیار زیبایی خلق شد.
در این دوره از رزمایش نیز، همانند دوره های گذشته، ظرفیت های خوبی را پای کار آوردیم تا بسته های معیشتی را به دست نیازمندان و افراد محروم و کم برخوردار استان برسانیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: در این مرحله که به مناسبت دهه امامت و ولایت، به صورت نمادین در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شده، بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال با کمک همه دستگاه ها و ارگان ها و سپاه و بسیج توزیع شده که میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
این رزمایش به صورت همزمان در همه شهرستان ها و نواحی مقاومت بسیج استان البرز در حال برگزاری است.
همچنین قریب به ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۸۱ میلیارد ریال تهیه شده که در اختیار نوعروسان قرار می گیرد.

سردار حیدرنیا، طبخ و توزیع بیش از ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم، آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیدعمد با کمک خیرین، افتتاح چهار کارگاه اشتغالزایی با ظرفیت ایجاد ۶۰ شغل پایدار را از دیگر اقدامات این دهه مبارک برشمرد و اظهار کرد: به مردم قول می دهیم که سپاه سرافراز امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و بسیج تا زمان ریشه کن شون کامل فقر از چهره مردم در کنار آن ها خواهد بود و اجرای این رزمایشات را ادامه خواهد داد.
امید است بتوانیم با اتفاقی که رقم می خورد گرد نازیبای محرومیت و فقر را از چهره مردم استان پاک کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.