تصویر
بیش از ۲۱۰۰ نفر داوطلب سلامت با مرکز بهداشت غرب کرج  همکاری دارند
15 آذر 1401 - 9:56
3
رییس مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج ضمن تبریک روز جهانی داوطلب-14 آذر 1401 – با شعار " انسجام اجتماعی وعدالت در سلامت از طریق ترویج فرهنگ داوطلبی" از زحمات داوطلبان سلامت در شهر و روستا درخصوص همکاری ومشارکت فعالانه داوطلبان سلامت محله، سفیران سلامت و نهادهای مدنی در موضوعاتی از قبیل غربالگری ، اطلاع رسانی و آموزش های عمومی برای کنترل بیماری های واگیر و غیر واگیر تقدیر نمودند .
ارسال توسط :
پ
پ

رییس مرکز بهداشت غرب شهرستان ضمن تبریک روز جهانی داوطلب-۱۴ آذر ۱۴۰۱ – با شعار " انسجام وعدالت در سلامت از طریق ترویج فرهنگ داوطلبی" از زحمات داوطلبان سلامت در شهر و روستا درخصوص همکاری ومشارکت فعالانه داوطلبان سلامت محله، سفیران سلامت و نهادهای مدنی در موضوعاتی از قبیل غربالگری ، اطلاع رسانی و آموزش های عمومی برای کنترل بیماری های واگیر و غیر واگیر نمودند .

دکترزارع زاده رییس مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج ضمن بیان این موضوع که بیش از ۲۱۰۰ نفر داوطلب سلامت با مرکز بهداشت غرب کرج همکاری دارند ،گفت:« نیروهای داوطلب افرادی آموزش دیده از بطن جامعه هستند مه با ارتباط مستمر با مراکز بهداشت و پس از آموزشهای لازم در خصوص بیماریها و اقدامات پیشگیرانه ، درجمع خانواده ،دوستان و محلات ، مطالب آموزش داده شده را نشر می دهند.
و ی افزود:به این ترتیب داوطلبان و سفیران سلامت را می توان حلقه ی اتصال بین جامعه و سیستم بهداشتی نامید که همت آنها نقشی موثر در افزایش آگاهی و سطح سواد بهداشتی و سلامت جامعه خواهد داشت .
دکتر زاع زاده رد پایان افزود: به همین دلیل از کلیه پرسنل درخواست نمود تا انجام کارهای داوطلبانه برای ارتقای سلامت جامعه را ترویج نموده و از تلاش های داوطلبانه حمایت کنند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.