تصویر
بیمه اجتماعی برای فعالان صنایع دستی افزایش می‌یابد
11 اسفند 1401 - 8:38
2
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هدفگذاری برای گسترش اطلاع رسانی و افزایش بیمه‌شدگان صنایع‌دستی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هدفگذاری برای گسترش اطلاع رسانی و افزایش بیمه‌شدگان صنایع‌دستی خبر داد.

نشست هم اندیشی با دکتر جواد جزایی مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در محل اداره کل برگزار شد.
یحیی دارایی در این نشست اظهار کرد: در حوزه صنایع دستی از سالیان گذشته ارتباط خوب و سازنده‌ای با صندوق بیمه اجتماعی برقرار شده است که نیاز است تداوم داشته باشد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این صندوق مزایای نسبتا خوبی را به بیمه گزاران می‌دهد، افزود: سال گذشته حدود ۴۰ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی را به این صندوق معرفی کرده‌ایم و قصد داریم در سال جدید تعداد را افزایش دهیم.
دارایی موضوع اطلاع رسانی دقیق و گسترده به جامعه هدف را از عوامل اساسی عنوان کرد و تعامل و همکاری بین زیر مجموعه‌ها را در این زمینه تعیین کننده دانست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.