تصویر
بیمه اجتماعی موجب رضایتمندی جامعه می شود
03 بهمن 1402 - 9:07
2
فرماندار شهرستان طالقان در نشست با سرپرست صندوق استان البرز گفت: با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در راستای تبیین خدمات صندوق جهت افزایش ضریب پوشش در این شهرستان گام برمی داریم.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار در نشست با سرپرست صندوق استان البرز گفت: با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در راستای تبیین خدمات صندوق جهت افزایش ضریب پوشش در این شهرستان گام برمی داریم.

ز فواد محمدی سرپرست صندوق استان با حضور در محل فرمانداری شهرستان طالقان با علی مهدوی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست مهدوی فرماندار شهرستان طالقان با اشاره به اطلاع رسانی به هنگام خدمات دولت به مردم گفت: در دولت مردمی سیزدهم، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات نظام مقدس اسلامی رسالت ما می باشد.
مهدوی عنوان کرد: بهره مندی از خدمات بیمه موجب رضاینمدی و آرامش خاطر جامعه می شود و رضایت مردم میزان مشارکت ایشان در انتخابات را افزایش خواهد داد.
وی افزود: بهره مندی افراد از بیمه اجتماعی علاوه بر رضایتمندی موجب کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی، نیاز افراد به نهادهای حمایتی را به طور محسوس کاهش می دهد.
محمدی سرپرست صندوق استان نیز با اشاره تفاهم نامه صندوق با استانداری البرز گفت: امیداست با برپایی منظم جلسات ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و پای کار آمدن مجموعه وزارت کشور در شهرستان طالقان اعم از فرمانداری، بخشداری ها، دهیاران و هم چنین سایر دستگاه های عضو این ستاد بتوانیم ضریب نفوذ صندوق در این شهرستان را ارتقاء ببخشیم.
محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرطالقان یکی از شهرهای زیربیست هزار نفر جمعیت در تقسیمات کشوری محسوب می شود، در این شهرستان کلیه افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه که از ۱۸ تا زیر ۵۰ سال سن دارند می توانند با عضویت در صندوق از خدمات و مزایای بیمه اجتماعی شامل مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی، نقل و انتقال سوابق بیمه ای و هم چنین کمک ۷۰ درصدی دولت درپرداخت حق بیمه بهره مند شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.