تصویر
بیمه تکمیلی رانندگان بخش عمومی منعقد می‌شود
21 شهریور 1401 - 9:53
2
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: بیمه تکمیلی رانندگان بخش عمومی توسط صنف آنها در تهران منعقد می‌شود و طی آخرین پیگیری‌های صورت گرفته قرار داد منعقد شده و به آنها ابلاغ می‌کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: بیمه تکمیلی رانندگان بخش عمومی توسط صنف آنها در تهران منعقد می‌شود و طی آخرین پیگیری‌های صورت گرفته قرار داد منعقد شده و به آنها ابلاغ می‌کنند.

علی زندی‌فر،‌ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، با بیان اینکه نیروهای حجمی به صورت مستقیم با اداره کل استان کار نمی‌کنند، اظهار کرد: این نیروها مستقیم با شرکت در ارتباط هستند و حقوق آن‌ها نیز طبق قانون وزارت کار پرداخت می‌شود.
هر یک از این افراد در در دریافت حق و حقوق خود با مشکل مواجه شده‌ است به اداره مراجعه کند تا در راستای رفع این معضل برآییم.

وی در خصوص بیمه تکمیلی رانندگان بخش عمومی، ادامه داد: بیمه تکمیلی رانندگان بخش عمومی توسط صنف آنها در تهران منعقد می‌شود و طی آخرین پیگیری‌های صورت گرفته قرار داد منعقد شده و به آنها ابلاغ می‌کنند.
وی در بخش دیگری در پاسخ به انتقاد از وضعیت آسفالت آزادراه -قزوین، گفت: در حال حاضر از آسفالت حفاظتی برای آزاد راه کرج_قزوین استفاده می‌شود.
این اقدام طی ساعات اولیه روز باید صورت بگیرد چرا که در شب احتمال وقوع حادثه و خطر افزایش می‌یابد.
زندی‌فر با بیان اینکه طول محور زیاد است، گفت: نگران این موضوع هستیم که به فصل سرما سال مواجه شویم و نتوانیم مشکل جاده را حل کنیم.
زندی‌فر با اشاره به اینکه جاده قزل‌حصار در حال تکمیل است، افرود: ۶ ماه از حضور پیمانکار در این جاده می‌گذرد، در راستای رفع مشکل مجوز ۲۰ میلیاردی اخذ شده است تا در زمینه ایجاد روشنایی، روپوش وسط و .
.
.
اقدام شود.
سعی داریم این پروژه پیش از آغاز فصل زمستان به پایان برسد.
وی با بیان اینکه تونل جدید جاده چالوس هنوز صد در صد تکمیل نشده است، گفت: چون ترافیک جاده‌ی کرج بسیار زیاده محدوده از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدظهر به سمت شمال بازگشایی می‌شود و تمام ایام هفته باز است مگر زمانی که انجام عملیات و تعمیرات در دستورکار باشد.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.