تصویر
بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده، مهم ترین خصوصیات رزمندگان دفاع مقدس بود
06 مهر 1402 - 9:02
0
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد:ایران در دوران دفاع مقدس به تمام دنیا و استکبار جهانی نشان داد که باقدرت ایمان خود، می توان در مقابل ظلم و استبداد غالب آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد:ایران در دوران دفاع مقدس به تمام دنیا و استکبار جهانی نشان داد که باقدرت ایمان خود، می توان در مقابل ظلم و استبداد غالب آمد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار مجتبی کرمی جانشین سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز، در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس اشتهارد، گفت:هفته دفاع مقدس از ناب ترین افتخارات ملت ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلاور مردان میهن عزیز برای برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام و ایران است.
وی بیان کرد:ملت ایران در دوران دفاع مقدس به تمام دنیا و استکبار جهانی نشان داد که با قدرت ایمان خود، می‌توان در مقابل ظلم و استبداد غالب آمد.

جانشین سپاه استان البرز با اشاره به ویژگی های رزمندگان حاضر در جنگ تحمیلی گفت:یکی از بارزترین ارزش ها و ویژگی های که رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده آن بود.
سردار کرمی گفت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی و ایثارگری‌های غیورمردان و دریادلانی است که برای پیروزی و سربلندی ملت ایران از جان و مال و خانواده خود گذشتند.
وی اظهار داشت:امروزه دشمن به خصوص استکبار جهانی به صورت تمام عیار و با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها خود در فضای مجازی و حقیقی در حال انجام برنامه های خود برای سرنگونی و گمراهی جوانان و مردم ایران عزیز است که در این راه نیز با شکست مواجه خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.