تصویر
تأسیسات گردشگری استان مکلف به ارائه خدمات مناسب بهداشتی هستند
12 تیر 1402 - 16:38
0
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی، همگی مکلف هستند نسبت به بازسازی، مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی خود اقدام کنند.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون گردشگری اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی، همگی مکلف هستند نسبت به بازسازی، مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی خود اقدام کنند.

شهرام علی محمدی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت متبوع، ایجاد و به روز کردن واحد‌های بهداشتی در راستای رفاه حال گردشگران امری ضروری است و باید حتما به خصوص در محورهای مواصلاتی و محل های استراحت گردشگران، چنین امکاناتی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌هایی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ایجاد و به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واگذار شده، گفت: بعضی از این واحد‌ها اکنون غیر فعال هستند که باید همگی فعال شوند، بنابراین لازم است تا به بهره‌برداران بخش خصوصی فعال در این زمینه سپرده شود.

او افزود: از طرفی امسال موافقت اصولی برای ساخت ۱۲ مجتمع بهداشتی و خدماتی صادر شد که شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه‌های صنایع دستی و عرضه خوراک محلی است که قرار است تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.