تصویر
تأکید شهردار گلسار بر اجرای اصولی و رعایت نکات مناسب سازی در اجرای پروژه های عمرانی
15 مهر 1402 - 10:12
1
مهندس گودرزی شهردار به همراه معاونین اداری مالی ، فنی عمرانی و خدمات شهری از روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر بازدیدبه عمل آوردند .
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس گودرزی شهردار به همراه معاونین اداری مالی ، فنی عمرانی و خدمات شهری از روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر بازدیدبه عمل آوردند .

در این بازدید که به منظور بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر انجام شد، با حضور در محل اجرای این پروژه ها از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت طرح های مختلف عمرانی قرار گرفت.
پروژه تکمیل ساختمان اداری شهرداری ، پروژه احداث بلوار۳۰ متری امام خمینی (ره) و پروژه اجرای کفپوش و تکمیل ابنیه پارک ۶/۵ هکتاری شهر مورد بازدید شهردار گلسار و معاونین قرار گرفت و مهندس گودرزی ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا؛ جهت رفع برخی مشکلات و رعایت اصول فنی و نکات مناسب سازی دستورات لازم را صادر نمود.
وی افزود : یکی از مهم ترین مولفه‌های داشتن شهری زیبا و مدرن ، ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای است.
در همین راستا، یکی از اصلی ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری، رفاه و آرامش شهروندان است.
شهردار گلسار تاکید کرد که این پروژه های عمرانی باید در اسرع وقت تکمیل شوند و تصریح نمود: رضایت شهروندان در گرو تکمیل پروژه های عمرانی است و امیدوار هستیم که این روند به جهتی حرکت کند که رضایت شهروندان به حداکثر خود برسد و روز به روز، شاهد شکوفایی و رشد بیشتر شهرمان باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.