تصویر
تأیید صلاحیت ۱۲۶۷ مدیر کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استاندارد البرز
25 آبان 1401 - 12:00
2
سرپرست معاونت استاندارد سازی و آموزش گفت: به منظور تأیید صلاحیت و ارتقای سطح علمی و دانش فنی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی از ابتدای سال جاری تا کنون 13828 نفر ساعت آموزش به مدیران کنترل کیفیت استان ارائه شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استاندارد سازی و آموزش گفت: به منظور تأیید صلاحیت و ارتقای سطح علمی و دانش فنی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۸۲۸ نفر ساعت آموزش به مدیران کنترل کیفیت استان ارائه شد.

مصلح افزود: در این مدت زمان در جلسات برگزار شده‌ کمیته تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت این اداره کل ۳۶۲ پرونده‌ی (صدور، تمدید و تجدید) مدیران کنترل کیفیت مورد بررسی قرار گرفته و تأیید صلاحیت شدند.
سرپرست معاونت استاندارد سازی و آموزش در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۶۷ مدیر کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی استان بر کیفیت محصولات تولیدی نظارت دارند و فرآورده های مربوطه را مورد آزمون و کنترل قرار می‌دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.