تصویر
تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی می شود
01 اسفند 1400 - 16:43
2
دبیر دوم و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سی و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با رای اکثریت اعضای شورای شهر طرح تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تصویب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر دوم و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی گفت: در سی و نهمین جلسه رسمی با رای اکثریت اعضای شورای شهر طرح تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تصویب شد.

در تشریح این خبر اظهارداشت: لایحه طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر در کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست مطرح و پس از بحث و بررسی به اتفاقء آرا حاضرین مقرر گردید در این خصوص کمیته ای تحت عنوان کمیته ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی با عضویت رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری به عنوان دبیر جلسه،معاونت خدمات شهری ،معاونت حمل و نقل و ترافیک، رئیس سازمان و ،رئیس اداره کل بازرسی ،رئیس اداره کل حراست،رئیس اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل و در این خصوص اتخاذ تصمیم شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه آمار دقیقی از تابلوهای تبلیغاتی نداریم، افزود: پایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر موجب افزایش زیبایی بصری می شود.
اعتصامی بیان کرد: با توجه به قانون تشکلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین آیین نامه پیش آمادگی های ساختمان در گذرها و به منظور هماهنگی و یکسازی در ضوابط و مقررات مربوط به تبلیغات محیطی و ساماندهی امور و پاسخگویی به متقاضیان در زمینه نصب و انجام تبلیغات ، ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی ، چار چوب طرح ساماندهی تبلیغات شهری در چندین ماده و تبصره در خصوص آیین نامه ، ضوابط نصب، ساماندهی وعوارض فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تعیین شده است.
اعتصامی با اشاره به آشفتگی و نابسامانی بصری تبلیغات در شهر گفت: ساماندهی تبلیغات شهری و محیطی، حذف آلودگی‌های بصری، سایه بان ها و بنرهای فرسوده و حفظ ایمنی شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.