تامین واگن مشکل کنونی متروی کلان‌شهر کرج است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی عمده‌ترین مشکل کنونی متروی این کلان‌شهر را تامین واگن دانست و گفت: تاکنون ۲ رام قطار وارد خط دوم متروی کرج شده است و باید ۲ رام دیگر در آینده نزدیک به آن‌ها اضافه شود.

مجتبی حاجی‌قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با بیان اینکه خط ۲ قطار شهری به عنوان یک پروژه نیمه‌تمام تحویل شورای ششم شد، اظهار کرد: قطعه نخست این پروژه اسفند سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: مدیریت شهری مصمم است با تمام توان در آینده نزدیک این خط را به خط ۵ متروی تهران متصل کند و با اتصال خط دوم قطار شهری کرج به متروی تهران بخش قابل توجهی از ترافیک پل شهید سلطانی و ورودی شهر کرج رفع می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج با گلایه از مسئولان دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: به رغم تصویب واگذاری بخشی از اراضی این دانشگاه در سفر سال گذشته رئیس‌جمهور شهید به البرز برای احداث مرکز تعمیر و نگهداری قطارهای شهری، این دانشگاه به تعهد خود عمل نمی‌کند.

حاجی‌قاسمی اضافه کرد: این موضوع را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیری کرده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم اراضی مورد نظر را تملک کنیم.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر