تصویر
تامین گاز پایدار در شبکه توزیع گرمدره با بهره برداری از ایستگاه ۲۰ هزار گلستان
21 بهمن 1402 - 16:20
2
رئیس اداره گاز گرمدره موقعیت سوق الجیشی، توانمندی ها و ظرفیت های این اداره را برای مدیر عامل و هیات مدیره تشریح کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره گاز موقعیت سوق الجیشی، توانمندی ها و ظرفیت های این اداره را برای مدیر عامل و هیات مدیره تشریح کرد.

علی رضا لک رئیس اداره گاز گرمدره در حاشیه بازدید مدیر عامل و هیات مدیره شرکت گاز استان البرز از اداره گاز گرمدره بیان کرد: اهمیت اداره گاز گرمدره به دلیل موقعیت سوق الجیشی و همسایگی با پایتخت است.
وی تامین گاز پایدار در شبکه توزیع گرمدره با بهره برداری از ایستگاه ۲۰ هزار گلستان و افزایش ظرفیت کل شبکه توزیع به ۶۰ هزار متر مکعب در ساعت به مشترکین خانگی تجاری و صنعتی در این شهر را از اقدامات انجام شده این اداره گاز عنوان کرد.
رئیس اداره گاز گرمدره ادامه داد: برنامه ریزی و اخذ مجوز از مجموعه مدیریت محترم مهندسی برای انجام عملیات رینگ شبکه ۱۲۵ میلیمتر به ۱۲ اینچ واقع در خیابان شهدا در راستای برقراری و استمرار گازرسانی به ۵هزار مشترکین خانگی و تجاری گرمدره بالا و ۱۹ صنعت مهم و حیاتی جاده مخصوص را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره دانست.
لک گفت: وصول مطالبات بیش از نیم میلیارد تومان گاز بها از مشترکین خانگی تجاری و صنعتی گرمدره توسط واحد بهره برداری و واحد مشترکین این ناحیه از دیگر اقدامات قابل ذکر است.
وی افزود: انجام عملیات قلع و قمع ۱۱ مورد علمک و توسعه غیر مجاز انشعاب توسط واحد بهره‌برداری و واحد انشعابات با همراهی و همکاری واحد حراست ، واحد حقوقی و مقام محترم انتظامی گرمدره از دیگر اقدامات این اداره بوده است.
رئیس اداره گاز گرمدره در مورد شناسایی و ایمن سازی علمک های معلق در سطح شهر گفت: این امر با تعامل و مشارکت با عوامل محترم دادستانی البرز و سازمان جهاد البرز و مقام محترم انتظامی گرمدره در عملیات های قلع و قمع محقق شد.
حضور و مشارکت در فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه و برپایی میز خدمت به مردم شریف گرمدره، تمدید قرارداد ساختمان استیجاری و تسویه دیون و احیای حقوق قبلی شرکت، پیگیری و تشکیل جلسات متعدد با شهردار گرمدره برای اختصاص زمین اداری، پیگیری واگذاری اشتراک شرکت های کارخانه آسفالت و ماد آسفالت به گاز استان تهران از دیگر فعالیت ذکر شده در اداره گاز گرمدره است.
لک درباره درخواست های اداره گاز گرمدره گفت: بهسازی ابنیه و نصب نرده فلزی ایستگاه های تقلیل فشار گلستان و امیر کبیر، دستور تسریع در امر واگذاری زمین اداره و اخذ مجوز ساخت و ساز اداره، تهیه و تامین دو دستگاه تلویزیون برای اتاق ریاست و حراست، تهیه و تامین جک درب حیاط در راستای حفظ امنیت بیشتر از جمله درخواست های این اداره است.
وی ادامه داد: درخواست تامین نیرو در واحد بهره برداری مشترکین و انشعابات، دونفره شدن شیفت امداد با عنایت به پیچیدگی های امدادرسانی در محور های مواسلاتی و اصلی بین استانی و تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی به مشترکین، درخواست صدور مجوز به جهت احداث آشیانه امداد در گرمدره پایین ، درخواست نصب تکرار کننده رادیویی در اداره محترم در راستای تقویت ارتباط رادیویی بیسیم ثابت و سیار با ستاد و منطقه یک و پاداش در قالب اضافه کار در صورت صلاح دید از جمله درخواست های اداره گاز گرمدره است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.