تصویر
تامین یک هزار میلیارد تومان اعتبار جهت ادامه پروژه قطارشهری کرج
23 مرداد 1402 - 13:13
3
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مرحله ریل گذاری ادامه خط 2 قطار شهری کرج بین چهار راه طالقانی و میدان شهید سلطانی کرج گفت: به رغم تلاش های شبانه روزی گروه های فنی و مهندسی اکنون کمبود سیمان برای تامین بتن به یکی از مشکلات پروژه تبدیل شده که امیدواریم با کمک مسوولان کشوری و استانی مرتفع شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر با اشاره به مرحله ریل گذاری ادامه خط ۲ قطار شهری کرج بین چهار راه طالقانی و میدان شهید سلطانی کرج گفت: به رغم تلاش های شبانه روزی گروه های فنی و مهندسی اکنون کمبود سیمان برای تامین بتن به یکی از مشکلات پروژه تبدیل شده که امیدواریم با کمک مسوولان کشوری و استانی مرتفع شود.

عمار ایزدیار در حاشیه بازدید از ایستگاه های قطار شهری کرج که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی انجام شد با اشاره به فعالیت کارگاه های متعدد در خط ۲ قطار شهری کرج ، اظهارداشت: تا پایان امسال تلاش ها براین است تا فعال سازی ایستگاه شهید سلطانی کرج ، مسافران متروی تهران به هسته مرکزی کرج انتقال یابند و ترافیک ورودی شرقی کرج روان سازی شود.
ایزدیار در ادامه سخنانش با اشاره به وضعیت مالی پروژه قطارشهری کرج اذعان کرد : قرار است امسال یک هزار میلیارد تومان از محل مصوبات سال ۱۴۰۰ و فروش اوراق سال ۱۴۰۱ به پروژه خط ۲ قطار شهری کرج تزریق شود.
وی یادآور شد: اکنون در مجموع شورا و در تلاش هستند تا با سرعت ، بخش عمده خط ۲ قطار شهری کرج را تا پایان دوره ششم شورا به زیر بار خدمات شهری ببرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.