تصویر
تامین ۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال برای نوروز در کرج
18 اسفند 1401 - 10:14
1
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با پیش بینی مصرف شهروندان، برای نوروز امسال ۸۰۰ تن سیب و ۸۰۰ تن پرتقال برای کرج تامین شده و با این اوصاف به نظر نمی‌رسد برای تامین میوه مصرفی مردم در بهار طبیعت و بهار قرآن مشکلی داشته باشیم .
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های شهرداری گفت: با پیش بینی مصرف شهروندان، برای نوروز امسال ۸۰۰ تن سیب و ۸۰۰ تن پرتقال برای کرج تامین شده و با این اوصاف به نظر نمی‌رسد برای تامین میوه مصرفی مردم در بهار طبیعت و بهار قرآن مشکلی داشته باشیم .

حسین علی‌زینلی‌زاده با اشاره به اینکه طبق روال سنوات گذشته، وظیفه توزیع میوه نوروزی به عهده این سازمان است، اظهار کرد: در این راستا ۱۶ جایگاه موقت عرضه میوه توسط شهرداری و هشت جایگاه هم توسط اتحادیه میوه فروشان کرج در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود.
وی ابراز کرد: حصارک، میان جاده، بلوار موذن، بلوار اقاقیا، میدان جمهوری و باغستان بخشی از نقاطی هستند که جایگاه نوروزی عرضه میوه در آنها ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: عصر امروز جلسه ای با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار استان تشکیل می‌شود و اگر مشکلی نباشد، توزیع میوه نوروزی با محوریت سیب و پرتقال از ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود.
زینلی زاده توضیح داد: سعی شده پراکندگی این جایگاه‌های موقف به گونه‌ای باشد که بیشتر در مناطق کم برخوردار شهر که شرایط دسترسی راحتی دارند، دایر شوند تا همه شهروندان با توان مالی متفاوت بتوانند میوه نوروزی خود را تهیه کنند.
این مسئول در پاسخ به نحوه نرخ گذاری اقلامی که در این جایگاه‌های موقت عرضه می‌شوند، تاکید کرد: طبق دستور ستاد تنظیم بازار استان، برخلاف سال‌های گذشته، امسال از بهره برداران جایگاه‌های موقت نوروزی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و بر این اساس بنا شده قیمت اقلامی که در این غرفه‌ها عرضه می‌شود بین ۵ تا ۱۵ درصد ارزان تر از بازار روزهای سطح شهر باشد.
زینلی زاده اضافه کرد: با پیش بینی مصرف شهروندان، برای نوروز امسال ۸۰۰ تن سیب و ۸۰۰ تن پرتقال برای کرج تامین شده و با این اوصاف به نظر نمی‌رسد برای تامین میوه مصرفی مردم در بهار طبیعت و بهار قرآن مشکلی داشته باشیم .
به گفته این مسئول؛ امروز سیب لبنان به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰، سیب زرد ۲۷ هزار و ۵۰۰ و انواع پرتقال هم از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار روزهای سطح شهر عرضه می‌شوند.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جایگاه‌های موقت عرضه میوه تا ۱۵ فروردین ماه به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند ولی اگر استقبال خوب باشد، زمان فعالیت آنها تا عید فطر تمدید خواهد شد.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین پروتئین مصرفی شهروندان در ایام پیش رو اندیشیده شده، افزود: از آغاز این هفته تا کنون بیش از دو تن گوشت گرم گوسفندی به قیمت ۲۹۵ هزار تومان در بازار روزها توزیع شده و با هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی قرار است توزیع گوشت تنظیم بازاری تا زمانی که بازار به تعادل برسد، ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در کنار گوشت گرم شاهد توزیع گوشت قرمز منجمد هم هستیم و با این اوصاف می‌توان گفت نیازی نیست شهروندان دغدغه ای برای تامین گوشت مورد نیاز عید و ماه مبارک رمضان داشته باشند.
زینلی زاده در خصوص وضعیت تامین مرغ هم گفت: در حال حاضر مرغ کشتار روز به قیمت ۶۳ هزار تومان و مرغ منجمد هم به قیمت هر کیلو ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: تمام تمرکز و تلاش این سازمان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در این مدت، ۱۰ ناظر و دو دستگاه گشت سایر بر فعالیت جایگاههای موقت و بازار روزها نظارت دارند.
منبع ایسنا برچسب ها: سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با پیش بینی مصرف شهروندان، برای نوروز امسال ۸۰۰ تن سیب و ۸۰۰ تن پرتقال برای کرج تامین شده و با این اوصاف به نظر نمی‌رسد برای تامین میوه مصرفی مردم در بهار طبیعت و بهار قرآن مشکل

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.