تامین ۵۰ هزار میلیارد ریال بودجه برای آزادراه شهید سلیمانی کرج

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی از تامین ۵۰ هزار میلیارد ریال بودجه برای تکمیل آزادراه شهید سلیمانی کرج از محل اعتبارات ملی و خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با تکمیل این آزادراه ۴۲ درصد ترافیک آزاد راه‌های استان البرز جذب آن شود.

عمار ایزدیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: در مجموع برای تکمیل این آزادراه ۷۰ هزار میلیارد ریال بودجه تعیین شده است که ۵۰ هزار میلیارد ریال آن تأمین شد.

وی افزود: عملیات احداث آزادراه شهید سلیمانی تیر سال ۱۳۹۵ به طول حدود ۱۸ کیلومتر برای اتصال آزادراه شهید همت در شرق و آزاد راه کرج_قزوین در غرب کرج آغاز شد که قطعه نخست این آزادراه به طول ۷.۵ کیلومتر آذر سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهور شهید زیر بار ترافیک رفت.

اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با تکمیل این آزادراه ۴۲ درصد ترافیک آزاد راه‌های استان البرز جذب آن شود.

ایزدیار با اشاره به معضل دیرینه آب‌گرفتگی معابر تا قبل از سال ۱۴۰۰ در شهر کرج تاکید کرد: برای ساماندهی آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی‌های کرج پنج هزار میلیارد ریال طی سه سال گذشته هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه نهضت اجرای شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی (کلکتورهای آب) در دوره ششم محقق شد، عنوان کرد: یکی از معضلات عدیده کلان‌شهر کرج آب‌گرفتگی معابر از سال‌های گذشته بود که رواناب‌ها به دلیل مدیریت نکردن صحیح و تخریب معابر خسارات زیادی را برای شهروندان به دنبال داشت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در این دوره شورا تلاش شد تا آب‌گرفتگی معابر از جمله در بلوار جانبازان، میدان آزادگان، میدان سپاه، کوی اتحاد فلکه اول رجایی شهر کرج مهار و ادامه نهر سیاه جوی ساماندهی شود.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر