تاکنون گزارشی از ورود زیرسویه جدید کرونا به البرز نداشته‌ایم
  • دی ۲۷, ۱۴۰۱ ساعت: 15:53
  • سخنگوی ستاد کرونای البرز در پاسخ به اینکه آیا تا کنون موردی از ابتلا به زیر سویه جدید در البرز گزارش شده، افزود: هنوز گزارشی از ابتلای قطعی نداشته‌ایم ولی با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته این زیرسویه افراد زیادی را درگیر کرده، این مسئله دور از انتظار نیست.
    پ
    پ

    در پاسخ به اینکه آیا تا کنون موردی از ابتلا به زیر سویه جدید در البرز گزارش شده، افزود: هنوز گزارشی از ابتلای قطعی نداشته‌ایم ولی با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته این زیرسویه افراد زیادی را درگیر کرده، این مسئله دور از انتظار نیست.

    احمد مهدوی با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در البرز اظهار کرد: طبق آمار، تعداد مراجعان حضوری به مراکز درمانی استان در مقایسه با هفته‌های گذشته افزایش محسوسی داشته است.
    وی ادامه داد: با توجه به ورود زیر سویه جدید امیکرون به کشور انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی باشیم.

    وی در پاسخ به اینکه آیا تا کنون موردی از ابتلا به زیر سویه جدید در البرز گزارش شده، افزود: هنوز گزارشی از ابتلای قطعی نداشته‌ایم ولی با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته این زیرسویه افراد زیادی را درگیر کرده، این مسئله دور از انتظار نیست.
    این مسئول توضیح داد: طبق روال قبل، بهترین کار برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و تزریق دز یادآور است.
    مهدوی اضافه کرد: در صورتی که حدود شش ماه از آخرین دز تزریق شده واجدین شرایط گذشته باشد، فارغ از اینکه قبلا چند دز تزریق کرده‌اند، باید دز یادآور تزریق شود.
    سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: در حال حاضر ۵۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز فوتی نداشته‌ایم.

    منبع ایسنا برچسب ها: سخنگوی ستاد کرونای البرز در پاسخ به اینکه آیا تا کنون موردی از ابتلا به زیر سویه جدید در البرز گزارش شده، افزود: هنوز گزارشی از ابتلای قطعی نداشته‌ایم ولی با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته این زیرسویه افراد زیادی را درگیر کرده، این مسئله دور از انتظ

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر