تصویر
تاکید دبیر شورای شهر کرج بر توجه به ابعاد سلامت شهروندان توسط شهرداری
02 شهریور 1401 - 9:01
1
دبیر شورای اسلامی شهر کرج از لزوم توجه به ابعاد سلامت شهروندان توسط حوزه خدمات شهر شهرداری به ابعاد سلامت یعنی سلامت روحی، معنوی، جسمی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر شورای اسلامی از لزوم توجه به ابعاد سلامت شهروندان توسط حوزه خدمات شهر شهرداری به ابعاد سلامت یعنی سلامت روحی، معنوی، جسمی تاکید کرد.

ضمن درود بر ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت و پزشکان و سپیدپوشان شهید دفاع از حریم و حرم تا دفاع از سلامت وطن و امام سجاد که به بیمار کربلا معروف است به یک شهریور ماه روز پزشک اشاره و اظهارداشت: سالروز میلاد ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام پزشکان که حرفه و رسالتشان با والاترین ارزش های انسانی یعنی پایبندی به اصول اخلاقی برای خدمت به همنوعان درآمیخته است چه آنان که درون مرزها، التیام بخش درد مردمان کشورمان هستند و چه آنان که در سراسر جهان به عنوان طبیبانی دانشمند و افتخار ایران و ایرانی هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
دبیر شورای اسلامی شهر تصریح کرد: رفع درد و آلام و تلاش برای دستیابی افراد جامعه به جسمی سالم و پوشاندن لباس عافیت و سلامت بر بیماران که ضرورتی است در زمینه‌سازی تحقق جامعه‌ای سلامت‌محور وظیفه‌ای سترگ و اساسی بر عهده خادمین سلامت و جامعه پزشکی که به حق در دوران اخیر نشان دادند تا پای جان استوارانه به سوگند حرفه‌ای خود پایبند هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.