تصویر
تاکید رئیس دانشگاه بر واحد های برون سپاری شده در مراکز درمانی
05 دی 1401 - 15:07
1
نشست رئیس دانشگاه با روسا، مدیران و مترون های مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های دولتی استان با هدف بررسی شاخص ها، چالش ها و ارایه سازوکار لازم درخصوص مدیریت هرچه بهتر مراکز درمانی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست رئیس دانشگاه با روسا، مدیران و مترون های مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های دولتی استان با هدف بررسی شاخص ها، چالش ها و ارایه سازوکار لازم درخصوص مدیریت هرچه بهتر مراکز درمانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه توضیحاتی را درخصوص پیگیری مصوبات جلسه قبل ارائه کرد و در ادامه مدیران/مسئولان مرتبط درخصوص روند اجرای اقدامات و نتایج پیگیری مصوبات قبلی توضیحات لازم را شرح دادند.
در این نشست اهمیت و وضعیت پیاده سازی اصالت سنجی دارو و تجهیزات پزشکی و پلن های دارویی در مراکز درمانی توسط معاون و مدیر غذا و دارو مورد بررسی و توضیحات تکمیلی ارائه گردید.
همچنین مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه درخصوص کسورات بیمارستانی، ارسال اسناد به سازمان های بیمه گر و تحلیل انجام شده درخصوص کسورات مراکز درمانی توضیحات لازم را ارائه و پیشنهادها و راهکارهای اصلاحی در این خصوص تشریح کردند.
در ادامه معاون توسعه،مدیریت و منابع دانشگاه ، مدیر مالی دانشگاه و رییس اداره اقتصاد درمان دانشگاه توضیحات تکمیلی را ارائه کردند و به شرح وضعیت موجود مراکز درمانی و ارائه پیشنهادات و راهکارهای اصلاحی پرداختند.
در ادامه گزارش عملکرد بیمارستان امام جعفرصادق (ع) توسط رییس بیمارستان بصورت تکمیلی ارائه شد و همچنین روسای بیمارستان ها به بیان مشکلات و چالش ها و ارائه پیشنهادات خود در زمینه کسورات مرکز، اصالت سنجی دارو و لوازم و بحث برون سپاری واحد‌های تحت پوشش پرداختند.
دکتر صیادی رییس دانشگاه براهمیت بررسی و نظارت بر درآمدها، عملکرد منشی های مراکز و ثبتیات صورت گرفته در سامانه ها، واحد‌های برون سپاری شده به ویژه داروخانه ها، توسط مسئولین مراکز درمانی تاکید و همچنین بر ضرورت برنامه ریزی درخصوص ترخیص به موقع بیماران، نظارت بر اعزام بیماران تاکید کردند.
در پایان بر آمادگی مراکز درمانی درخصوص کووید و اقدام درخصوص عملیاتی نمودن برنامه نظام ارجاع در بیمارستان ها تاکیدات لازم ارائه گردید بر لزوم افزایش رضایتمندی گیرندگان حقوق خدمت و پرسنل مراکز درمانی بعنوان یک اصل مدیریتی اشاره شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.