تصویر
تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر لزوم بازرسی و تشدید نظارت ها برفعالیت صنوف
22 اسفند 1401 - 9:11
1
جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون فرماندار و مدیران دستگاههای زیربط برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون فرماندار و مدیران دستگاههای زیربط برگزار شد.

دکتر البرزی این جلسه ضمن تأکید بر لزوم بازرسی و تشدید نظارت ها برفعالیت صنوف گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی برای معیشت بهتر مردم ، کلیه دستگاهها بایستی نظارت بیشتری نسبت به فعالیت اصناف در حوزه های مختلف داشته باشند.
با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و لزوم تأمین و توزیع کالاهای اساسی برای ایام عید و همچنین ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تأکید دارم از هم اکنون تدابیر لازم برای تأمین نیازمندیهای مردم اتخاذ گردد تا شاهد کمبود و افزایش قیمت اقلام مورد نیاز در طول تعطیلات و ماه مبارک رمضان نباشیم.

?وی در پایان از اجرای طرح نظارت و سرکشی بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
در این جلسه، مدیران دستگاههای مرتبط، گزارشاتی از روند بازرسی ها و اجرای طرح‌های نظارتی در سطح بازار شهرستان ارائه کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.