تصویر
تاکید فرماندار چهارباغ بر لزوم بهسازی و زیباسازی مدارس
10 مرداد 1402 - 10:33
4
جلسه بررسی اقدامات مسئولین پیرامون بهسازی زیباسازی مدارس به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان،سرپرست بخشداری مرکزی و رامجین،شهردارمحترم، رئیس شورای شهرستان و روسای شورای بخش و نماینده اداره آموزش و پرورش برگزار گردید مهندس جعفری با توجه به ضرورت بهسازی و زیبا سازی مدارس به آسفالت محوطه،خط کشی عابر خیابان،ایجاد فضای سبز و درختکاری همچنین به نقاشی درب ورودی و دیوار مدارس، جهت ایجاد شور و نشاط دانش آموزان،تاکیدکرد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی اقدامات مسئولین پیرامون بهسازی زیباسازی مدارس به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان،سرپرست بخشداری مرکزی و رامجین،شهردارمحترم، رئیس شورای شهرستان و روسای شورای بخش و نماینده اداره آموزش و پرورش برگزار گردید
مهندس جعفری با توجه به ضرورت بهسازی و زیبا سازی مدارس به آسفالت محوطه،خط کشی عابر خیابان،ایجاد فضای سبز و درختکاری همچنین به نقاشی درب ورودی و دیوار مدارس، جهت ایجاد شور و نشاط دانش آموزان،تاکیدکرد.
فرماندار از اقدامات شهرداری به جهت آسفالت محوطه ۹مدرسه در مناطق شهری و بخشداران و شوراهای روستایی و دهیاران به منظور آسفالت محوطه ۲ مدرسه و برنامه ریزی جهت اجرای عملیات در ۵ مدرسه دیگر نمودند.
در انتها مهندس جعفری از بخشداران شهردار درخواست نمودند تا نسبت به تشکیل جلسه با مدیران و احصاء مشکلات مدارس اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.