تصویر
تا پایان سال همه روستاهای کرج سبز و برخوردار از نعمت گاز خواهند شد
08 شهریور 1401 - 9:17
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از بهره برداری پروژه گاز رسانی به 15 روستای پایین دست سد کرج همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال همه روستاهای کرج برخوردار از نعمت گاز رسانی خواهند شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و از بهره برداری پروژه گاز رسانی به ۱۵ روستای پایین دست سد همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال همه روستاهای کرج برخوردار از نعمت گاز رسانی خواهند شد.

در برنامه زنده تلویزیونی یک صبح دیگه که زنده و مستقیم از شبکه استانی البرز روی آنتن رفت، ضمن گرامیداشت هفته دولت به بخشی از محوری ترین پروژه های آماده افتتاح این شهرستان اشاره کرد و گفت: فردا چهارشنبه نهم شهریورماه با حضور جناب آقای عبداللهی استاندار محترم پروژه گاز رسانی به روستاهای پایین دست کرج در بخش آسارا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی به حوزه گاز رسانی در استان البرز تخصیص داده شد و نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبارجهت تکمیل طرح های مرتبط اختصاص یافت.
گفت: ۱۳۰ روستای استان البرز از نعمت گاز برخوردار نبودند که بخشی از آن در شهرستان کرج و مابقی در بود و به حول و قوه الهی فردا ۱۵ روستا در زیر دست کرج برخوردار از نعمت گاز خواهند شد و تا پایان سال نیز تمامی روستاهای کرج در کمربند سبز گاز رسانی قرار می گیرند.
فرماندار کرج گفت: گاز رسانی به روستاهای جاده چالوس آرزوی دیرینه و ۴۲ ساله مردم بخش آسارا بوده است که با همت مسئولان و پیگیری های استاندار محترم به ثمر نشست.
قاسم پور افزود: ۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه گاز رسانی هزینه شده است و هزار و ۴۳۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.
خبر تکمیلی صحبت های فرماندار کرج در برنامه زنده تلویزیونی یک صبح دیگه منتشر خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.