تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد

تا پای جان به یاد شهیدان و برای ایران در انتخابات شرکت می کنیم
14 بهمن 1402 - 11:57
2
به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر مراسم پرفیض زیارت عاشورا بیاد شهدای دوران مبارزه انقلاب اسلامی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر مراسم پرفیض زیارت عاشورا بیاد شهدای دوران مبارزه انقلاب اسلامی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مدیر کل ، معاونین، روسای ادارات ستادی و کارکنان اداره کل برگزار گردید حجت الاسلام ابوطالب ندرلی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل طی سخنانی در خصوص انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: حضرت امام (ره) در بازگشت به میهن اسلامی و در بدو ورود به کشور به بهشت زهرا رفتند تا همگان بدانند انقلاب اسلامی، انقلاب شهیدان است و بایست قدردان خانواده های معظم شهدا باشیم.
وی در ادامه افزود : در گام بعدی امام (ره) در سخنان خود در بهشت زهرا ، مردم را پشتوانه انقلاب دانستند و آنان را به عنوان محور و پشتوانه کشور نام بردند لذا همانطوری که مردم انقلاب کردند ، انقلاب را هم حفظ خواهند کرد و اکنون نیز همه ما تاپای جان برای ایران و به یاد شهیدان استقامت خواهیم کرد.
حجت الاسلام ندرلی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : حضور در صحنه انتخابات موجب حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب بوده و حضور گسترده باعث استمرار امنیت، پیشرفت و اقتدار ایران در ابعاد مختلف علمی ، نظامی و تکنولوژی است که با انتخاب درست و ورود نمایندگان دلسوز به خانه ملت آرام آرام و به فضل خدا مشکلات و داخلی و خارجی هم حل خواهد شد.
ایشان با اشاره به مساله حقوق زنان در جوامع جهانی و سابقه رجوع به آرای مردم در کشورهای مختلف جهان که به چند صده نمی رسد گفت : اسلام ۱۴۰۰سال قبل حق مالکیت و حق انتخاب و مشارکت زنان را در امور سیاسی و به رسمیت شناخته و در ادامه آن با وقوع انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران حتی یک انتخابات بدون مشارکت زنان برگزار نکرده است درحالی که در دنیا بر سر مسئله حق رای هنوز هم جنگ و اعتراض هست و هنوز در برخی کشورها زنان حق رای ندارند و ما باید شکر گزار این نعمت در کشور عزیز خود باشیم .
گفتنی است در این مراسم یاد و خاطره شهید اکبر حسنی پدر بزرگوار آقای مهدی حسنی معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز بزرگ داشته شد .
شهید اکبر حسنی در همین ایام و طی مبارزات خود به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به دست ماموران سفاک رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.