تصویر
تبریک «هفته نیروی انتظامی» در دیدار رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی کرج
20 مهر 1402 - 15:53
18
رئیس دادگستری کرج و معاونان وی و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان کرج، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دادگستری و معاونان وی و معاون و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان کرج، را تبریک گفتند.

رئیس دادگستری شهرستان کرج به همراه معاونین خود در هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان کرج با سرهنگ پیمان گودرزی دیدار و این هفته را تبریک گفتند.
آرش استکی در این دیدار که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز نیز حضور داشت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد که مجموعه اقدامات نیروی انتظامی موجب اجرای قانون و ارتقای نظم و امنیت درجامعه، پیشگیری از وقوع جرم و احساس امنیت در بین احاد مردم باشد.
رئیس دادگستری شهرستان کرج با اشاره به تعامل و همکاری دستگاه قضایی با دستگاه انتظامی و امنیتی اعلام کرد: نیروی انتظامی با توجه به تنوع و گستره ماموریت‌های خود وظیفه مهمی در تامین امنیت کشور بر عهده دارد که در انجام این ماموریت، حمایت قانونی دستگاه قضایی همراه این مجموعه خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.