پ
پ

با تاکید بر ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی گفت: آذین‌بندی شهر در مناسبت‌های مختلف باید متناسب با نیاز شهروندان و با هدف ترغیب جوانان به سمت فرهنگ ایرانی – اسلامی باشد.

در جلسه هماهنگی تبلیغات محرم و صفر که با حضور رئیس کمیسیون ، هنری، ، و جوانان شورای اسلامی و اعضای کمیته تبلیغات شهرداری کرج اعم از معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رئیس سازمان فرهنگی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج و نماینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برگزار شد، عنوان کرد: علاوه بر یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در مناسبت‌ها باید به بازخوردهای فرهنگی آن نیز توجه داشته باشیم.
این مسئول بابیان اینکه توزیع بنرهای ویژه محرم، صوت و کتیبه باید با برنامه‌ریزی صورت گیرد، بر نظم در اجرای تبلیغات محیطی شهر در این ایام تأکید کرد و گفت: آذین‌بندی شهر نیز باید متناسب با نیاز شهروندان و با هدف ترغیب جوانان به سمت فرهنگ ایرانی – اسلامی باشد.
وی در ادامه از نقش اطلاع‌رسانی در انعکاس عملکرد مدیریت شهری سخن گفت و تأکید کرد: شهروندان در صورت آگاهی از عملکرد مدیریت شهری به این دستگاه خدمت رسان اعتماد کرده و تعاملات دوسویه مثبت میان مردم و شهرداری شکل می‌گیرد بر همین اساس اطلاع‌رسانی در این زمینه نقش پررنگی دارد.
سرپرست شهرداری کرج همچنین به اقدامات مدیریت شهری در فاصله اعیاد قربان تا غدیر و برنامه‌ریزی بیش از ۶۰ جشن و برنامه فرهنگی و مذهبی در مناطق به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و افزود: امید است با اطلاع‌رسانی مطلوب شاهد حضور حداکثری شهروندان در این جشن‌ها باشیم.
غفاری در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا و ضرورت توجه شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس گفت: در این شرایط اجرای برنامه‌های مناسبتی باید به‌گونه‌ای باش که فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شود تا سلامت شهروندان عزیز به خطر نیفتد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر