تصویر
تبیین تفکرات شهیدحاج قاسم سلیمانی از مهمترین اهداف است
04 دی 1402 - 14:47
0
جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت، سالروز شهادت سردار سلیمانی و هفته بصیرت با حضور دکتر البرزی فرماندارمحترم، معاون سیاسی-امنیتی واجتماعی فرمانداری، بخشداران، نماینده شهرداریها و مدیران ادارات و دستگاههای مرتبط برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت، سالروز شهادت سردار سلیمانی و هفته بصیرت با حضور دکتر البرزی فرماندارمحترم، معاون سیاسی-امنیتی و فرمانداری، بخشداران، نماینده شهرداریها و مدیران ادارات و دستگاههای مرتبط برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ با گرامیداشت یاد ونام سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و شهدای منطقه راسک، خواستار برگزاری جلسات تبیینی در دانشگاه‌ها و مدارس سطح شهرستان شد و گفت: تبیین تفکرات شهیدحاج قاسم سلیمانی از مهمترین اهداف است تا بتوانیم قاسم سلیمانی های بیشتری بسازیم.
وی افزود: بایستی موضوعات این حوزه از منظر ملی و بین المللی دیده شود و جوانان را با استفاده از تفکرات حاج قاسم در مقابل هجمه دشمن مصونیت ببخشیم.
دکتر البرزی تصریح کرد: مکتب و شهادت شهیدسلیمانی برای کشور امنیت ساز بود و با شهادت سردار سلیمانی، صدها سلیمانی را به دست بیاوریم.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ادامه خواستار تشکیل و فعالیت دبیرخانه هفته مقاومت در محل ستاد فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ شد و افزود: در این دبیرخانه بایستی از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران در حوزه های مختلف، به باشکوه تر برگزار شدن مراسمات در این ایام استفاده کرد.

?دکترالبرزی در پایان با تأکید بر برگزاری مراسمات مختلف در سطح شهرستان، گفت: از ظرفیت ویژه ایام الله ۹ دی برای برگزاری گفتمان مقاومت در واحدهای صنعتی، دانشگاه ها و مدارس بصورت جدی بهره گیری شود و اعتقاد مان براین است که جمهوری اسلامی همچون اقیانوسی موّاج در تلاطم است و آلودگی ها را به بیرون خواهد راند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.