تصویر
تبیین شاخصه های اخلاقی رسول گرامی اسلام (ص) برای نسل جوان ضروری است
23 مهر 1401 - 8:34
4
دکتر راحله صالحی، رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در استان البرز، تبیین شاخصه های اخلاقی رسول اکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم را برای نسل جوان جامعه،دانش آموزان و دانشجویان مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد و گفت :.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر راحله صالحی، رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در استان البرز، تبیین شاخصه های اخلاقی رسول اکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم را برای نسل جوان جامعه،دانش آموزان و دانشجویان مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد و گفت :.
.

شاخصه های اخلاقی رسول اکرم به عنوان بهترین اسوه اخلاقی جهان اسلام می تواند جامعه را به سوی اخلاق حسنه و به تبع آن وحدت و همدلی رهنمون کند.
وی گفت :تبیین شاخصه های دینی اسلام در حوزه اخلاقی، معرفتی و سیاسی می تواند زمینه وحدت و همدلی آحاد جامعه در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کرده و در تبیین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اثر گذار باشد.
راحله صالحی، گفت :فعالیت باید در راستای تبیین اهداف عالی انقلاب اسلامی باشد به همین منظور یکی از اهداف اصلی واحد فرهنگی دانشگاه مشکات ولایت آشنایی دانشجو با سیره و الگوی اخلاقی رسول گرامی صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین تبیین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه است.

وی گفت :دشمنان سعی دارند نسل جوان جامعه را نسبت به انقلاب اسلامی مایوس کرده و حرکت علمی رو به رشد‌ جامعه را کند بلکه متوقف کنند و در این زمینه سعی می کنند ارزش ها را در جامعه کمرنگ کنند و این امر همسوی دستگاه های متولی امر فرهنگ و دانشگاه ها را برای روشنگری و هدایت جامعه به سوی ارزش ها می طلبد.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت :باید برای نسل جوان جامعه بویژه دانشجویان تبیین کنیم که دشمنان چیزی بجز وابستگی و عقب ماندگی برای کشور ما نمی خواهند و باید به تبعیت از سیره رسول اکرم اسلام و منویات مقام معظم رهبری دام ظله زمینه وحدت و همدلی و حرکت رو به رشد و توسعه همجانبه کشور در زمینه علمی را فراهم کنیم.
دکتر صالحی، تصریح کرد :بهره گیری از اساتید توانمند ارزشی می تواند در تبین شاخصه های انقلاب و ترویج فرهنگ وحدت و همدلی که هدف اصلی دین اسلام و رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و اله می باشد را محقق سازد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.