تصویر
تبیین گفتمان و دستاوردهای  انقلاب اسلامی در شهرداری چهارباغ
23 بهمن 1400 - 9:04
1
جلسه تبیین گفتمان و دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی با حضور دکتر حسین عسگری پژوهشگر و مدرس دانشگاه در حسینیه شهدای دوکوهه «نمازخانه» شهرداری چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه تبیین گفتمان و دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی با حضور دکتر حسین عسگری پژوهشگر و مدرس دانشگاه در حسینیه شهدای دوکوهه «نمازخانه» شهرداری برگزار شد.

این مراسم به دعوت پایگاه بسیج، اداره و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ و به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای ارتقای سطح آشنایی کارکنان شهرداری در بخش دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد.
دکتر حسین عسگری،پژوهشگر و مدرس دانشگاه از نویسندگان توانمند و تاریخ نگاران برتر استان البرز است که سال هاست در بخش های فرهنگی،اجتماعی، تاریخی و.
مطبوعاتی به صورت حرفه یی فعالیت می کند.
جلسات تبیین گفتمان وتشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای ارتقای سطح آگاهی شهروندان،افزایش امیدونشاط اجتماعی در ماه های آتی نیز برگزار خواهد شد پیش از این مراسم، زیارت پر فیض عاشورا توسط رضا فلاحت پیشه قرائت شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.