تصویر
تثبیت امنیت شغلی دهیاران نیاز مند توجه جدی می باشد
17 تیر 1402 - 9:47
2
نماینده مردم طالقان، نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در عمران و آبادانی روستاها گفت: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی با جدیت در دست پیگیری است.
ارسال توسط :
پ
پ


نماینده مردم طالقان، ،ساوجبلاغ و در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در عمران و آبادانی روستاها گفت: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی با جدیت در دست پیگیری است.
ونیاز مند توجه جدی در سطح ملی می باشد .

علی حدادی درهمایش دهیاران شهرستان چهارباغ با حضورامام جمعه،فرماندار ،شهردار و دهیاران شهرستان افزود: اصلاح قانون شوراها، طرح جامع شهری و روستایی که در آن امنیت شغلی روستایی دیده شده نیز مد نظر قرار گرفته است.
این نماینده مجلس بیان داشت: ما مسوولان باید به عنوان خادم مردم قدردان مردم باشیم امید واقعی را برای مردم ایجاد کنیم چراکه معادلات در دنیا تغییر خواهد کرد و رونق اقتصادی را خواهیم داشت .
وی در ادامه گفت: انقلاب مردم پایه باتفکر اسلام ناب محمدی است و آرامش سرمایه بزرگی است که مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی افزود: عبور از این وضعیت با رهبر معظم انقلاب که دیدبانی را دارد آینده درخشان برای این نظام به همراه دارد و با این استقامت که مردم دارند ما هم باید به معنای واقعی در کنار آنان باشیم.
وی در ادامه با توجه تذکراتی در خصوص امنیت شغلی دهیاران اظهار کرد: دهیاران تلاشگر در سطح روستاهای کشور نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه پایدار و ماندگاری مردم و نسل جوان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت و پیشرفت عمران و آبادانی مناطق محروم داشته و علیرغم دارا بودن وظایف محوله براساس نص صریح قانون و سوابق طولانی مدت خدمت فاقد امنیت شغلی به سر می برند که پسندیده نیست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.